Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@04:35:03 GMT

کری سیدجلال برای استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۲۶۳

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر می‌گوید: هرچه بود تمام شد؛ به فکر روزهای بهتر هستیم.به گزارش بلاغ،سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در شرایطی که سرخپوشان پایتخت نتیجه بسیار خوبی از دیدار با سپیدرود گرفتند و صدر جدول را دوباره تصاحب کردند، گفت: «به تازگی یکسری از گلایه ها را مطرح کرده و معتقدم ما به قدری خسته ایم که نمی توانیم با دو یا سه روز استراحت به شرایط ایده‌آل برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زمان بیشتری برای استراحت احتیاج داریم. نه فقط امروز بلکه باید بین بازی ها هم زمانی برای استراحت داشته باشیم. بچه ها واقعا خسته هستند ولی با این حال پرسپولیس تیمی است که هوادارانش انتظار دارند در هر بازی برای پیروزی به جنگ رقبا برود و ما نیز همین کار را انجام خواهیم داد. امیدوارم اتفاقاتی رخ بدهد که با موفقیت های بیشتر، خستگی را زودتر از خودمان دور کنیم.» حسینی اضافه کرد: «سال 97 هرچه که بود، تمام شد و باید به فکر روزهای بهتر باشیم. ما خسته ایم اما هواداران بدانند با تمام قدرت وارد دربی خواهیم شد و به دنبال پیروزی در این بازی هستیم. قطعا سه امتیاز دربی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در وهله اول به مصاف رقیب سنتی می رویم و در وهله دوم، با یکی از مدعیان قهرمانی تقابل داریم ولی ما هم پرسپولیس هستیم و به خاطر هواداران هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم تا برنده به خانه برگردیم و نوروز زیبایی برای طرفداران مان بسازیم.» کاپیتان سرخپوشان در نهایت گفت: «پیشاپیش سال نو را نیز به طرفداران پرسپولیس و همه هواداران فوتبال و تمام ایرانی ها تبریک عرض می کنم. امیدوارم سال بسیار خوبی در انتظار همه باشد و مشکلات برای مردم نیز کاهش یابد. از سوی دیگر دعا می کنم پرسپولیس نیز با کسب پیروزی های بیشتر، قهرمانی های بیشتری در سال جدید رقم بزند.»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی مقابل فولاد تلاش کردیم تیم را برای بازی بسیار دشوار مقابل پیکان آماده کنیم. تلاش کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن کار از شروع کردن آن خیلی مهم‌تر است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

عنایتی: خواسته ویسی منطقی است، نظارت‌ها بیشتر شود

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان