Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس قم با اشاره به برخورد جاده‌ای یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور نیزار ـ سلفچگان گفت: این حادثه ساعت ۶ صبح امروز رخ داد و ۱۶ مجروح بر جای گذاشت. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

مهدی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به برخورد جاده‌ای یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور نیزار ـ سلفچگان اظهار داشت: این حادثه ساعت 6 صبح امروز رخ داد و 16 مجروح بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اطلاع از این حادثه به اورژانس 115 استان بلادرنگ اولین آمبولانس از نزدیک‌ترین محل به صحنه رسید و به توالی 6 دستگاه آمبولانس دیگر با توجه به تعداد مجروحین به محل حادثه اعزام شد.

نقاط پرتصادف استان گلستان با 60 میلیارد تومان اعتبار ایمن‌سازی می‌شود75 درصد فوت‌شدگان تصادفات در گیلان عابران پیاده و موتورسواران هستندتصادفات جاده‌ای در ایلام کاهش یافت

سخنگوی اورژانس قم ادامه داد: درنهایت تعداد 12 مجروح با 7 آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان‌های شهید بهشتی، نکویی و امام رضا(ع) منتقل شدند، در بین مجروحین متأسفانه کودکی 12 ساله دچار قطع عضو از ناحیه تحتانی شده بود که بدون فوت وقت و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شد.

فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: یک تیم فرماندهی حادثه توسط اورژانس نیز در محل حادثه از شروع تا ختم مأموریت در محل حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حمید محبوبی افزود: بامداد امروزدوشنبه در محور ارومیه به مهاباد، سواری پژو از جاده منحرف، واژگون و با گاردریل برخورد کرد.

او افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات حیدرآباد نقده بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۴ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

 

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم