Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@08:26:11 GMT

اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۳ بقعه متبرکه استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۷۴۶

اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۳ بقعه متبرکه استان سمنان

حجت الاسلام واحدی ،از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۵۳بقعه متبرکه این استان خبرداد وگفت: در این راستا ۲۴ خیمه معرفت نیز ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «عبدالله واحدی» در نشست خبری با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز و آغاز سفرهای نوروزی طرح آرامش بهاری از فردا ۲۸ اسفندماه ۹۷ در استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: این طرح تا ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف استان سمنان با اشاره به میزبانی ۵۳ امامزاده و بقعه متبرکه در طرح آرامش بهاری استان سمنان اظهارداشت: سال گذشته این طرح در ۶۸ بقعه متبرکه و سال قبل از آن نیز در ۴۱ بقعه برگزار شد.

 

وی برپایی ۲۴ خیمه معرفت شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، قرآن بخوانید جایزه‌بگیرید، غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی و تربیت فرزند، تبلیغ چندرسانه‌ای، عرضه محصولات فرهنگی سبک زندگی اسلامی و ایرانی و عفاف و حجاب در زمره برنامه‌های آرامش بهاری نوروز ۹۸ اعلام کردوافزود: ۳۳ مبلغ اعزامی از قم و بومی استان سمنان در ۳۳ غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی مردم در قالب طرح آرامش بهاری خواهند بود و این مبلغان دوره‌های مختلف کار با کودک و تبلیغ چندرسانه‌ای را طی کرده‌اند.

 

واحدی تصریح کرد: آئین غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری، در آخرین پنجشنبه سال و برنامه‌های جشن میلاد امام علی (علیه السلام) در کنار مراسم تحویل سال در زمره بخش‌های مرتبط با این طرح نوروزی هستند.

 

وی با یادآوری اینکه اوقاف با برگزاری ویژه برنامه آرامش بهاری در ایام نوروز برنامه های خوبی ارایه می دهد، گفت: بهره‌گیری بیشتر مردم از امور فرهنگی به‌ویژه زائران مسیر حرم امام رضا (علیه السلام)، خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، نشر معارف اسلامی و ترویج باورهای دینی و آشنایی مردم با زندگی ایرانی و اسلامی با روش‌های نوین در این ایام  از اهداف اجرای این طرح است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری ایام نوروز امام جواد اردبیل مراجع و علماء اجرای طرح آرامش بهاری مدیرکل اوقاف استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم

راهپیمایی از کانون بسیج جوانان تا میدان امام خمینی برگزار شد و در پایان این راهپیمایی از ماموران انتظامی قدردانی و تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین