Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:42:53 GMT

درگیری عجیب دو بازیکن میلان روی نیمکت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۹۹۵

فرانک کسیه و لوکاس بیلیا، دو هافبک میلان روی نیمکت اتفاقات عجیبی را رقم زدند.

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب در دیداری تماشایی و جذاب، 2-3 مغلوب اینتر شد تا دوباره رتبه سوم جدول را به رقیب همشهری خود واگذار کند اما یکی از اتفاقات عجیب این دربی، درگیری دو هافبک روسونری بعد از تعویض فرانک کسیه بود.

 

لوکاس بیلیا با تجربه از کسیه می خواهد به هم تیمی خود پاتریک کوترونه که به جای وی وارد میدان شده احترام بگذارد و همین موضوع باعث عصبانیت کسیه شده و کار آنها روی نیمکت به درگیری کشیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البه پس از پایان بازی هر دو بازیکن از رفتار خود ابراز پشیمانی کردند. کسیه در این رابطه گفت: "لوکاس بیلیا بزرگ تر از من است و من باید چیزهای فراوانی از او بیاموزم. همچنین باید از باشگاه و هواداران میلان نیز به خاظر رخ دادن این اتفاق عذرخواهی کنم."

 

گنارو گتوزو نیز پس از پایان بازی ضمن ابراز عصبانیت از این موضوع مدعی شد پذیرش باخت برای او اینقدر دشوار نیست اما نمی تواند رخ دادن چنین اتفاقاتی را در تیمش قبول کند.

 

 

 

 

 

آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است

ردنپ عملکرد KDB را فراتر از این دنیا می‌داند.

طرفداری | جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، از کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، تمجید کرده است و او را بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر می‌داند.

جیمی ردنپ در گفتگو با اسکای اسپورتس و با تمجید از عملکرد فوق‌العاده کوین دی بروین در بازی مقابل برایتون گفت:

عملکرد او استادانه است. در هماهنگی با فیل فودن و کاری که او در زمین انجام می‌دهد فوق‌العاده است. ما بزرگان زیادی را دیده‌ایم، مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره، اما دی بروین از آنها هم بهتر است. او کارهایی انجام می‌دهد که فراتر از این دنیاست. پاس‌های او بی‌نظیر و استعدادش خارق‌العاده است.

هر بار که او را تماشا می‌کنم، از او شگفت‌زده می‌شوم. شما به الگوهای خوبی نیاز دارید. عالی است که فیل فودن هر روز کوین دی بروین را می‌بیند. فقط سعی هر روز چیزی از او یاد بگیرد. شکی نیست که فیل فودن اگر به این خوبی بازی می‌کند، دلیل آن درس‌هایی است که از دی بروین آموخته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها