Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@15:37:07 GMT

چهار نفر براثر تصادف در راه های کردستان فوت کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۰۷۰

چهار نفر براثر تصادف در راه های کردستان فوت کردند

حوادث رکنا: جانشین فرمانده پلیس راه کردستان گفت: یکشنبه شب بر اثر 2 تصادف جداگانه چهار نفر در جاده های استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حمید عبدالملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شامگاه گذشته بر اثر برخورد یک کامیون با پژو 405 سه نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو که اعضای یک خانواده بودند جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر 38 جاده بانه به سقز روی داده است، اضافه کرد: بر اساس بررسی کارشناسان علت تصادف تجاوز به چپ راننده کامیون بوده است.

سرهنگ عبدالملکی افزود: شامگاه گذشته نیز بر اثر یک واژگونی خودروی سواری پژو پارس در جاده فرعی کامیاران به مریوان هم یک نفر جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جاده های استان عادی و تردد در آنها برقرار است اظهار داشت: تنها در جاده های مواصلاتی شهرستان بانه شاهد یخزدگی مقطعی هستیم.

جانشین فرمانده پلیس راه کردستان یادآور شد: در زمان هایی که تردد خودرو در جاده ها کاهش می یابد حواس پرتی بالا می رود و رانندگان هم سرعت خود را افزایش می دهند که این موضوع میزان تصادفات را بالا می برد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پلیس راه تصادف جاده های استان فوت کردستان عکس فیلم ماه دختر قاتل حمله تروریستی مشهد پرونده رسیدگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است

مهدی اله‌پور گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۳ نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۹۱ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مشهد (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از تصادف زنجیره‌ای عجیب در جاده مشهد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان