Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عصر روز گذشته، 26 اسفند در جمع خبرنگاران از اجرای طرح آرامش بهاری در  ۵۳ امامزاده و بقعه متبرکه استان سمنان خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز و آغاز سفرهای نوروزی طرح آرامش بهاری از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۷ در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح تا ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: سال گذشته این طرح در ۶۸ بقعه متبرکه و سال قبل از آن نیز در ۴۱ بقعه برگزار شد.

واحدی اضافه کرد: برپایی ۲۴ خیمه معرفت شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، قرآن بخوانید جایزه‌ بگیرید، غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی و تربیت فرزند، تبلیغ چندرسانه‌ای، عرضه محصولات فرهنگی سبک زندگی اسلامی و ایرانی و عفاف و حجاب از مهم‌ترین برنامه‌های آرامش بهاری نوروز ۹۸ هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان آئین غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری، در آخرین پنجشنبه سال و برنامه‌های جشن میلاد امام علی‌(ع) در کنار مراسم تحویل سال را در زمره بخش‌های مرتبط با این طرح نوروزی برشمرد.

واحدی یادآور شد: ۳۳ مبلغ اعزامی از قم و بومی استان سمنان در ۳۳ غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم در قالب طرح آرامش بهاری خواهند بود که این مبلغان دوره‌های مختلف کار با کودک و تبلیغ چندرسانه‌ای را طی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن ارامش بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری در منطقه قره‌داغ

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری در منطقه قره‌داغ

دیگر خبرها

  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • (تصاویر) شکوفه‌های بهاری در منطقه قره‌داغ
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است