Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:45:55 GMT

آی‌گپ تی وی راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۳۳۹

آی‌گپ تی وی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،روز گذشته در مراسمی گروه توسعه فناوری هوشمند ایرانیان موفق به دریافت مجوز VOD شد و بر اساس این مجوز، به زودی پلتفرمی با نام «آی‌گپ تی وی» راه اندازی خواهد شد.

سید محمدصادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در این مراسم گفت: هر رسانه‌ای که در کشور فعالیت می‌کند برای ما افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تنوع و تحول رسانه‌هایی که خدمات صوت و تصویر ارائه می‌دهند؛ بدون مسئولیت‌پذیری امکان ندارد که مطمئن باشیم آن‌ها به نفع جامعه کار می‌کنند.

امامیان با اشاره به فعالیت رسانه‌های مختلف صوت و تصویر فراگیر گفت: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر وظیفه دارد که این رسانه‌ها را حمایت کند.

براساس این مجوز، برای تکمیل سبد خدمات ارائه شده آیگپ، به زودی در آی‌گپ شاهد پخش محتوای ویدیوئی ناشر محور خواهیم بود که این محتوا با مشارکت تولیدکنندگان صاحب نام و دارای محتوای به روز و متفاوت ارائه خواهد شد.

«آی‌گپ تی وی» با قابلیت ها و امکانات متفاوت نسبت به سایر ارائه دهندگان ویدیو در بستر وب و اپلیکیشن، با حمایت اپراتورهای اینترنت خدمات خود را به مخاطب عرضه خواهد کرد.

امکان برقراری تماس تصویری، راه اندازی بات، راه اندازی دکتر آی‌گپ با همکاری وزارت بهداشت، کیف پول دیجیتال و فراهم آوری امکان طراحی استیکر از جمله تغییرات آی‌گپ در طول چهار ماه گذشته بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی پیامرسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین، برای انتخاب نام نوزادان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ثبت احوال استان، علی رحمتی اظهار کرد: نام‌ها واژه‌هایی هستند که برای شناسایی، تشخیص و تمییزدادن افراد از یکدیگر به کار می‌روند و انتخاب نام یکی از دغدغه‌های اصلی والدین است که همواره قبل یا بعد از تولد طفل مورد توجه آنان قرار می‌گیرد.

وی افزود:در واقع نام و نام‌گزینی پدیده‌ای فرهنگی است، به عبارت دیگر علاوه‌بر رویه‌های اداری تابع اقتضائات عموماً پیچیده فرهنگی است تا جایی‌که در دهه اخیر با پدیده افزایش فراوانی نام‌های نوپدید مواجه بودیم.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: به استناد ماده ۲۰ قانون ثبت احوال، انتخاب نام با اعلام کننده است، برای نام‌گذاری یک نام ساده یا مرکب که عرفاً یک نام محسوب می‌شود، انتخاب خواهد شد، با توجه به اینکه ارائه خدمات در سازمان ثبت احوال به سمت ارائه خدمات تمام الکترونیک پیش می‌رود، مشاوره تخصصی نام نیز در قالب سامانه جامع هوشمند با عنوان «سامانه تعاملی نام» به صورت ویژه در سامانه متمرکز ارائه خدمات ثبت احوال (سهیم) انجام می‌شود.

وی یادآور شد: این سامانه مرجع خدمات مشاوره برای نام‌گذاری کودکان در زمینه‌های مختلف و همچنین ارائه خدمات ویژه برای انتخاب نام‌های اصیل، زیبا با توجه به اقتضائات ملی، قومی و محلی است و باعث خواهد شد ترویج نام‌های جدید جذاب، زیبا و نوآورانه متناسب با فرهنگ اسلامی-ایرانی صورت گیرد.

رحمتی تصریح کرد: والدین می‌توانند در بستر اینترنت و با گوشی تلفن همراه با مراجعه به نشانی sahim.sabteahval.ir و بخش سامانه تعاملی نام از خدمات آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 749582

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره