Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:31:01 GMT

اهواز آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۶۱۷

اهواز آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

علیرضا عالیپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک محل اسکان به ظرفیت 300 چادر به صورت غیرمسقف اما محصور نیز در پارک لاله اهواز درحال آماده سازی است.
وی گفت: ستاد استقبال از بهار کلانشهر اهواز در قالب 6 کمیته اجرایی فعالیت خود را آغاز کرده تا نوروز بانشاطی را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالیپور ادامه داد: در کمیته فرهنگی و ورزشی تور رایگان اهوازگردی در سه نوبت در طول شبانه روز فعالیت می کند که در نوبت صبح و بعد از ظهر برای معرفی جاذبه های اهواز به ویژه بافت تاریخی در 2 طرف رودخانه است و در نوبت شب مسافران نوروزی را به معراج شهدای اهواز می برد.
وی گفت: همچنین 2 دستگاه اتوبوس آبی برای گردش در رودخانه کارون راه اندازی می شود.
وی افزود: برپایی چادرهای اقوام خوزستانی، برگزاری ایستگاه اتوبوس سلامت، برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای تئاترهای خیابانی از دیگر برنامه ها برای ایام نوروز در کلانشهر اهواز است.
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اضافه کرد: در کمیته زیباسازی تکمیل نورپردازی پل های مهم اهواز و رفع نقص آنها، نصب آبنماهای هارمونیک، گل کاری در سطح 25 هکتار از پارک ها و فضاهای سبز، برپایی 30 سفره هفت سین و 90 المان حجمی مختص به نوروز انجام شده است.
وی افزود: در کمیته تفریحات رودخانه ای و امداد و نجات هفت ایستگاه قایقرانی در شرق و غرب رودخانه کارون ایجاد شده که هر کدام مجهز به تیم های امداد و نجات هستند.
عالیپور بیان کرد:در کمیته ترافیک نیز برای نخستین بار قطار ریل باس با هدف گردشگری از مبدا ایستگاه پردیس تا مقصد ایستگاه فولاد، از ابتدای نوروز راه اندازی می شود و پس از ایام نوروز به یکی از وسایل حمل و نقل عمومی مسافران درون شهری تبدیل می شود.
وی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای آماده سازی در نوروز ادامه داد: تیم های گشت و نظارت بر تاکسی و اتوبوس ها در سطح شهر مستقر هستند؛ همچنین ساعت کار اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی در هسته مرکزی شهر تا ساعت 22:30 دقیقه افزایش یافته است.
عالیپور گفت: در کمیته روابط عمومی نیز مانند سال های گذشته 17 کیوسک 'از من بپرس' در شهر اهواز برای معرفی جاذبه های شهر و راهنمایی میهمانان و گردشگران راه اندازی می شود.
در تعطیلات نوروز پارسال حدود 50 هزار مسافر در اهواز اسکان داده شدند.
9887/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استقبال از بهار ترافیک حمل و نقل عمومی فولاد مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از توفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها