Web Analytics Made Easy - Statcounter

دموکرات‌های آمریکا می‌خواهند نامزدی را در مقابل دونالد ترامپ قرار دهند که شانس بالایی در انتخابات آینده برای پیروزی بر او داشته باشد. جو بایدن، معاون اول بارک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا شاید یکی از این افراد باشد. آفتاب‌‌نیوز : جو بایدن، معاون اول بارک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در یک سخنرانی بزرگ در شهر دوور  از ایالت دلاور گفت که زمان آن فرارسیده است که "ستون فقرات" آمریکا را از نو بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از ضرورت یک "اجماع سیاسی" علیه "فضای مسمومی" سخن گفت که روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا برجای گذاشته است.
به گزارش شبکه خبری دویچه وله، جو بایدن هم‌چنین گفت که سیاست آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ به اندازه‌ای "عوام‌گرایانه"، "تنگ‌نظرانه" و "شریر" شده است که «ما در بسیاری موارد حتی نمی‌توانیم وارد یک دیالوگ با یکدیگر شویم».
اوهنوز برای نامزدی در انتخابات آینده اعلام آمادگی نکرده است. اما برای دموکرات‌ها بایدن چهره‌ای است که شانس پیروزی بر نامزد جمهوریخواهان را دارد. طرفداران او در مراسم سخنرانی یاد شده با فریادهای "قدم جلو بگذار" از او استقبال کردند.
جو بایدن در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ معاون اول باراک اوباما بود. او ۷۶ سال دارد و یکی از امیدهای اصلی دموکرات‌ها در رقابت‌های انتخاباتی سال ‌آینده محسوب می‌شود. با این وجود در خود حزب دموکرات ۱۵ چهره‌ دیگر هم داوطلب شرکت در این رقابت‌ها هستند. از جمله این سیاستمداران می‌توان به سناتورها کوری بوکر، الیزابت وارن، کامالا هریس، کرستین جیلیبراند و بالاخره یکی از شناخته‌شده ترین آنها یعنی برنی سندرز اشاره کرد.
در نیمه اول سال ۲۰۲۰ یک انتخابات پیش دوره‌ای برای تعیین نامزدهایی که در انتخابات دور بعدی شرکت خواهند کرد در ۵۰ ایالت آمریکا انجام خواهد شد. در تابستان همان سال نامزدهای اصلی دو خزب رقیب جمهوریخواه و دموکرات اعلام می‌شوند.
در حال حاضر برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که جو بایدن از برنی سندرز با فاصله کمی جلوتر است. برنی سندرز ۷۷ سال دارد. او در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی به نفع هیلاری کلینتون کناره‌گیری کرد و این کلینتون بود که به مصاف ترامپ رفت.
ویژگی مشترک هر دو یعنی سندرز و بایدن بالا بودن سن آنهاست که نکته مثبتی برای آنها به شمار نمی‌رود.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جو بایدن انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف