Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@21:23:48 GMT

یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در زرند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۹۴۵

یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در زرند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدحسین اثنی‌عشری، فرمانده پلیس راه زرند - یزد گفت: یک دستگاه خودرو وانت که از کرمان به سمت زرند در حال حرکت بود نرسیده به دوراهی ریحان‌شهر واژگون و در این حادثه تنها سرنشین آن از خودرو پرت و در دم جان خود را از دست داده است.

اثنی‌عشری فرمانده پلیس راه زرند - یزد گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در راه لغزنده موجب شد خودرو از جاده منحرف و متاسفانه سرنشین آن به‌علت عدم استفاده از کمربند در دم جان خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم، خاطرنشان کرد: چنانچه سرنشین این خودرو از کمربند ایمنی استفاده کرده بود از مرگ وی جلوگیری می‌شد.

انتهای پیام/س

واژگونی خودرو در محور کرمان – زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو در پوشش مسافر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: این سارقان در پوشش مسافر اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرویش توسط دوتن که به عنوان مسافر، سوار خودرو وی شده بودند و پس از طی مسافتی سارقان با تهدید سلاح سرد راننده را در اتوبان پیاده کرده و با خودرو متواری شدند، که شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۴ قیامدشت قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های همه‌جانبه و پایش تصاویر شهری هویت یکی از سارقان که جزو متهمان سابقه‌دار سطح حوزه بود شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی ماموران به مخفیگاه وی اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و آغاز تحقیقات هویت، مخفیگاه دو همدست دیگر وی نیز در محدوده قیامدشت شناسایی شد و آن‌ها طی دو عملیات منسجم و جداگانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

طرهانی عنوان کرد: متهمان در بازجویی به دو فقره سرقت خودرو و پنج فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان اعتراف کردند و برای بررسی تخصصی متهمان به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی گفت: شهروندان هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس

کد خبر 749662

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند