Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: نرم افزار گردشگری خراسان شمالی در ایام نوروز ۹۸ رونمایی می‌شود. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

حبیب یزدان پناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد در خصوص آخرین اقدامات اعضای کارگروه تسهیلات سفر خراسان شمالی اظهار داشت: تمام توان و امکانات دستگاه‌های خدمت رسان استان بسیج شده و در خدمت همشهریان و مسافران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 راهنمای گردشگری ناشنوایان نوروز امسال در اماکن گردشگری کرمان حضور دارندتهران| سهم شهرری از امکانات گردشگری ناچیز استمشکل سرمایه‌گذاری معدنی و گردشگری حوزه دریاچه نمک قم از بین می‌رود

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت مسافران اولین هدف کارگروه تسهیلات سفر خراسان شمالی می‌باشد افزود: خدمات و اقدامات موثری در خصوص ایجاد امنیت و سلامت مسافران تدارک دیده شده است.

یزدان پناه با تاکید بر اینکه توجه به ظرفیت دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان موجب شده تا مراسمات ویژه‌ای در این زمینه تدارک دیده شود٬ تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های انجام گرفته ماندگاری مسافران را حداقل تا 2 ساعت افزایش دهیم که می‌تواند رونق حداقلی را در صنعت گردشگری استان داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی باید به هدف گردشگری تبدیل شود گفت: باید تمامی برنامه‌ها و اقدامات استانی به سمتی سوق داده شود تا خراسان شمالی از استانی صرفاً معبر گونه تغییر و حداقل در برخی موارد به عنوان هدف گردشگری از آن یاد شود.

یزدان پناه در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایستگاه‌های مختلفی در منطقه دشت، آشخانه، شیروان، فاروج، بجنورد و باباامان با حضور 20 راهنما تدارک دیده شده است که با ارائه بروشور و راهنمایی‌های مختلف مسافران را با ظرفیت‌های گردشگری استان آشنا می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان استان در حوزه معرفی مکان‌های تفریحی گفت: نرم افزاری تحت عنوان خراسان شمالی راه‌اندازی شده است که لینک آن با ورود مسافران برای آنان ارسال شده و با نصب آن می‌توانند به طور کامل با ظرفیت‌های گردشگری استان آشنا شوند.

انتهای پیام/ن

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد