Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:02:49 GMT

پوشش تصویری راه‌های استان البرز در بودجه ۹۸ لحاظ شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۲۵۳

پوشش تصویری راه‌های استان البرز در بودجه ۹۸ لحاظ شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویش پور صبح دوشنبه در جلسه ستاد سفر و شورای ترافیک استان با اشاره به اینکه صاحب‌نظران علم مدیریت معتقد هستند که مفیدترین کار سازمان برگزاری جلسات است، افزود: البته این نظریه مشروط به خروجی مناسب و عملیاتی از نشست‌ها صدق می‌کند.

وی ادامه داد: مباحث باید در کمیته فنی و کارشناسی طرح شود و در این نشست نتایج و روند اجرای آن موردبررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در خصوص ارائه خدمات سفر به مسافران نوروزی نیز از مدت‌ها قبل نشست‌های لازم در دستگاه‌های مختلف و به‌تبع از دستورالعمل‌های وزارتخانه متبوع برگزارشده و در این نشست هماهنگی‌های بین دستگاهی صورت می‌گیرد.

درویش پور افزود: تمامی دستگاه‌ها و همچنین شهرداری‌ها باید چارچوب و استراتژی هدف که ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی است را با مکانیزم خاصی اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تدابیر لازم در جهت تسریع در بهره برداری از پروژه‌های راه‌سازی استان ازجمله مأموریت‌ها و اولویت‌های استاندار البرز است، اضافه کرد: پیگیری در خصوص این امر را تکلیف خود می‌دانم و به‌طورقطع طی بازدیدهای میدانی، نشست‌های کارگاهی و پیگیری‌های ویژه، امور مربوطه را دنبال می‌کنم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در بخش دیگری به اهمیت مباحث ترافیکی اشاره کرد و گفت: این نشست‌های نیز به‌صورت تخصصی با بازنگری و بررسی در طرح‌ها و برنامه‌های حوزه حمل‌ونقل موردبررسی قرار می‌گیرد تا از اقدامات جزیره‌ای پیشگیری شود.

درویش پور افزود: در حوزه ترافیک باید طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بجای خودرو محور، انسان‌محور دنبال شود و اعتبارات را به سمت توسعه حمل‌ونقل عمومی سوق دهیم.

وی عنوان کرد: هوشمند سازی و پوشش تصویری راه‌ها باید در بودجه ۹۸ به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: باید با پاک‌سازی و زیباسازی شهرها و روستاها، بستر گذر و حضور گردشگران را در استان البرز فراهم کنیم.

درویش پور اضافه کرد: فرهنگ‌سازی و ارتقای رفتارهای ترافیکی برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باید با اقدامات مدون و برنامه محور در استان البرز اجرایی شود.

وی گفت: در خصوص چهارشنبه آخر سال نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و دستورالعمل‌های مربوطه ابلاغ‌شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: با تمام توان پای‌کار هستیم تا گردشگران و مسافران عبوری که استان البرز را در تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند خاطره خوشی داشته باشند.

درویش پور بابیان اینکه در تعطیلات نوروز بازدیدهای سرزده از روند خدمات‌دهی به مسافران نوروزی خواهم داشت، افزود: طرح نوروزی از بیست و پنجم اسفند تا هفدهم فروردین‌ماه ۹۸ در استان اجرایی می‌شود و گروه‌های ارزیاب و گروه مستندساز از فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان در جای‌جای جغرافیای استان گزارش تهیه می‌کنند.

وی ادامه داد: درصدد تسریع در بهره برداری از پروژه‌های راه‌سازی استان هستیم و در خصوص پروژه‌های ملی نیز نفع و بهره‌مندی مردم البرز به جد مدنظر است.

کد خبر 4571095

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری البرز جاده چالوس ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است