Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:24:54 GMT

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۳۲۲

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه راه شهدای ما راه امام‌حسین(ع) و شمشیر دستشان همان اسلحه آنها بوده است ‌گفت: خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

 به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، حجت الاسلام محمد شریف قنوتی در مراسم پدران آسمانی در ملایر با اشاره به اینکه  مراسم پدران آسمانی با محوریت فرزندان شهدا برگزار می‌شود اظهار داشت: در این مراسم فرزندان شهدا با پدران آسمانی و شهیدشان میثاق دوباره می‌بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدا با از خودگذشتگی خود نشان دادند ‌که ما می‌توانیم و درس ایستادگی، ‌مقاومت و شجاعت به همه دادند ابراز کرد:  امروز هم با حرکت در مسیر شهدا تنها با اییتادگی و اقتصاد‌مقاومتی است که می‌توانیم در جبهه اقتصادی پیروز باشیم.

شریف قنوتی  با اشاره به اینکه یکی از راه‌های اساسی بسط و ‌گسترش مفاهیم ایثار و شهادت از طریق برگزاری مراسمات فرهنگی و معنوی در جامعه است افزود: جامعه هدف و اقشار مختلف مردم می‌توانند با شرکت در اینگونه مراسمات معنوی از منویات و اقدامات فرهنگی بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهداست، ابراز کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس مقاومت و ایثار شهداو ‌رزمندگان اسلام دشمن را به ستوه آورده بود.

همدان| نرم افزار چند رسانه‌ای شهید حیدری در مراسم پدران آسمانی رونمایی می‌شوداهواز| پیشرفت و آرامش امروز کشور را مدیون شهدا هستیمهمزمان با پایان سال؛ خانه‌تکانی خانه "مادران شهدا" توسط دانش‌آموزان

استاد حوزه علمیه تهران  وظیفه همه مسئولان را رسیدگی  و ‌خدمت بی منت به خانوادها شهدا دانست و بیان کرد: ما باید قدردان و خاک پای پدران و مادران شهدا باشیم که از همه چیز خود برای پایداری و ماندگاری این نظام و انقلاب گذشتند .

شریف قنوتی با اشاره به اینکه اگر امروز به هر دلیلی به خانواده‌های شهدا بی حرمتی می‌شود در واقع  قدر شهدا و ارزش کار آن‌ها برای انقلاب و نظام  را نادیده‌  می‌گیرند  تصریح کرد:  این باید برای همه تبیین شود که شهدا نور چشم و مایه آبروی اسلام و انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

 وی با اشاره به پایداری و بالندگی انقلاب اسلامی در 40 سالگی خود تصریح کرد: راه شهدا همان راه امام‌حسین (ع) و شمشیر آنها همان اسلحه‌های دستشان بوده است.

استاد حوزه علمیه تهران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که‌ گفتند اگر شهدای مدافع حرم در آن سوی مرزها در مقابل دشمنان اسلام و تکفیریها مقابله نمی کردند امروز باید در مرزها و استانهای کشور با آنها می‌جنگیدیم‌ گفت:  امروز مهمترین وظیفه‌ما مسئولان  و همه‌ مردم قدردانی از مقام شهدا و تکریم پدران ، مادران و فرزندان شهداست.

دبیر برگزاری مراسم پدران آسمانی  نیز با اشاره به اینکه شهرستان ملایر برای پایداری وماندگاری انقلاب اسلامی یک هزار و 100 شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت:  حدود 60 درصد از شهدای این شهر متأهل بوده‌اند.

اکبر هاشمی با بیان اینکه مراسم پدران آسمانی  همزمان با 13 رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)  برای هشتمین سال متوالی است که در ملایر برگزار می‌شود ابراز کرد:  این برنامه معنوی با محوریت فرزندان شهدا و به صورت خودجوش و با همکاری بنیاد شهید شهرستان برگزار می‌شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و‌خاطره شهدا و تقویت همدلی وهمبستگی بین فرزندان شهدا را از مهمترین اهداف برگزاری جشن پدران آسمانی بیان‌کرد .

به‌گزارش تسنیم،  در این‌مراسم  بعد از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی از نرم افراز چند رسانه‌ای شهید رسول حیدری از شهدای مدافع حرم شهرستان به عنوان نخستین شهید محور مقاومت رونمایی شد. این نرم افراز شامل آثار،خاطرات و وصیت نامه و سایر آثار این شهید شاخص استان بوده که در قالب نرم افزار تهیه شده است.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم

شهدا الگویی ماندگار برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند. چرا که آنها از خون خود گذشتند تا ایثار و فداکاری را به نسل امروز بیاموزند. مراسم یادواره شهدا بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن مقام شامخ بزرگوارانی که آبادانی و آرامش را برای کشور ارزانی داشتند.

به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسم یادواره شهدا برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است