Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مسافر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش سنگین برف و کولاک طی روز گذشته در استان اظهارداشت: روز گذشته در پی بارش برف و کولاک در استان به ۲۵۶ نفر توسط امدادگران هلال احمر در ۷ محور امدادرسانی شد.

وی، افزود: محور خوی به چالدران بیشترین تعداد حادثه دیدگان به تعداد ۴۸ خانوار با ۱۲۰ حادثه دیده را داشته که توسط ۲ تیم امدادی متشکل از ۸ نفر داوطلب و ۲ نفر پرسنل امدادرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافر اضافه کرد: محور چالدران به آواجیق نیز ۱۶ خانواره دچار حادثه شده و ۴۸ نفر حادثه دیده وجود داشت که در این امدادرسانی ۲ تیم امدادی متشکل از ۳ نفر داوطلب و ۴ نفر پرسنل حضور داشتند.

وی اظهارداشت: در محور تکاب به شاهین دژ نیز در گردنه مایین بلاغ ۲۱ خودرو گرفتار برف و کولاک شده و ۱۰ خانوار به تعداد ۴۰ نفر دچار حادثه شده که ۱ تیم امدادی با ۳ نفر نیروی داوطلب و یک پرسنل به امدادرسانی پرداختند.

مسافر خاطرنشان کرد: در محور ارومیه به سلماس نیز ۹ خودرو گرفتار برف شده که ۲۰ حادثه دیده وجود داشت از این تعداد ۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۲ نفر اسکان اضطراری داشتند که یک تیم متشکل از ۴ امدادگر داوطلب و یک پرسنل حضور داشت.

وی افزود: در محور چالدران به خوی نیز ۱۶ نفر حادثه دیده در ۶ خانوار وجود داشت که یک تیم امدادی متشکل از ۴ نیروی داوطلب و یک پرسنل در این امدادرسانی دخیل بودندکه ۶ نفر از این حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: در محور مهاباد به سردشت نیز ۲ خودرو با ۸ حادثه دیده وجود داشت که یک تیم امدادی با ۴ داوطلب و یک پرسنل حضور داشتند البته دراین امدادرسانی هر ۸ نفر اسکان اضطراری داشتند.

وی با بیان اینکه در محور چالدران به چایپاره نیز ۴ حادثه دیده توسط یک‌تیم‌امدادی با ۳ نفر نیروی امدادی و یک پرسنل به امدادرسانی پرداختند خاطرنشان کرد: در کل در این امدادرسانی‌ها ۶ دستگاه آمبولانس، ۳۹ بسته آب معدنی، ۶ بسته خرما، ۸۱ بسته بیسکوئیت و ۷ پتو در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

کد خبر 4571101

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بارش برف طرح امداد و نجات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: آزمون  سراسری در روزهای  ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان  ، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهرگانی  افزود: در روز نخست ۲۵ هزارو ۷۰۰ داوطلب در  رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت .

 کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز با حضور ۲ هزارو ۵۰۰  داوطلب برگزار می‌شود.

 

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر