Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:43:15 GMT

836 هزار مسافر وارد مشهد شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۶۲۳

836 هزار مسافر وارد مشهد شدند

مشهد- ایرنا- سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی گفت: طی روز گذشته 836 هزار و 852 زائر و مسافر وارد مشهد شدند.

مهدی فروزان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شمار مسافر طی روز 26 اسفند وارد کلانشهر مشهد شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال2.3 درصد رشد دارد.
وی ادامه داد: در این بازه زمانی از طریق حمل و نقل عمومی جاده ای 67 هزار و 743 نفر با 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد رشد، از طریق راه آهن 41 هزار و 86 نفر با شش دهم درصد رشد، از طریق فرودگاه 19 هزار و 675 نفر با 20.3 درصد کاهش و با وسیله نقلیه شخصی 708 هزار و 348 نفر با سه درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال وارد شهر مشهد شده اند.
1922/7496

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسافر زائر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز

 علیزاده گفت: پایانه مرزی نوردوز در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ شاهد تردد ۱۰ هزار و ۳۰۰ دستگاه وسایل نقلیه سنگین باری بود که این آمار ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشت.

 علیزاده اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال از این پایانه مرزی بیش از ۴ هزار کامیون ایرانی و بیش از ۶ هزار کامیون خارجی تردد کرد.

 علیزاده گفت: در این مدت ۴۱ هزار و ۸۰۰ مسافر نیز از این پایانه تردد کردند که ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و ۲۹ هزار و ۲۵۰ مسافر خارجی بودند.

وی گفت: میزان تردد مسافر در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر محسوسی نداشت.

علیزاده ادامه داد: در این مدت بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ایرانی هم از این پایانه مرزی تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی افزود: در فروردین‌ماه امسال مجموع تناژ محمولات ترانزیتی و وارداتی و صادراتی از این پایانه مرزی ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گرفتاری‌های ما در چه چیزی ریشه دارد؟
  • پروژه‌های تامین آب مشهد وارد مدار می‌شوند
  • هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید ۴۰ درصد شهریه می‌شود
  • یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد فوت کرد
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • ریشه و علت گرفتاری‌ها در چیست؟
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است