Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: 20 میلیارد و 550 میلیون ریال کمک هزینه نوروزی و عیدی به حساب 35 هزار خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان پرداخت شد.

«قنبر موسی نژاد» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این منابع مالی به مددجویان دایمی کمیته امداد استان پرداخت شده وشامل افرادی که به صورت موقت تحت حمایت قرار گرفتند، نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری توجه به معیشت خانوارهای تحت حمایت بوده است و کمک‌ معیشت مرحله اول و دوم اسفندماه مددجویان تحت حمایت نیز هفته گذشته با مبلغ 105 میلیارد ریال به‌ حساب خانوارهای تحت حمایت واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: یکهزار و 43 میلیون ریال در سال جاری در قالب کمک معیشت به بیش از43 هزارخانوار تحت حمایت پرداخت شده است.
موسی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از حضور پرشور مردم در جشن نیکوکاری گفت: مردم استان مرکزی بیش از 70 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند که این میزان مشارکت مردمی بیش از پیش بینی انجام شده بود.
وی اظهار داشت: تمامی کمک‌های انجام شده توسط همکاران امدادگر بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شدند توزیع ویا در حال توزیع است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: اولویت اصلی کمیته امداد توانمندی مددجویان مستعد است و با شناسایی توانایی‌ها و نیازهای مددجویان زمینه توانمندی آن‌ها در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم می‌شود.
44 هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
6991/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد پرداخت عيدي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود