Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

ابتهاج محمد مدال آور رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ در رشته ورزشی شمشیربازی به سیاست‌های یک برند ورزشی فرانسوی به نام "دکتلون" اعتراض کرد.

دکتلون چند وقت پیش اعلام کرده بود دیگر هدبند‌های حجاب برای بازیکنان محجبه تولید نخواهد کرد. ابهتاج محمد این اقدام فرانسوی‌ها را ضد حجاب خواند و از این برند ورزشی به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتهاج در این‌باره گفت: شرم آور است! این اقدام اصلا اصولی نیست. خیلی ناراحت کننده است که فرانسه در مورد این موضوع تفاوت قائل می‌شود و پاسخی درباره این مسئله نمی‌دهد.

در این‌باره از طرف جامعه زنان صدای اعتراضات به گوش "امانوئل مکرون" رئیس جمهور فرانسه نیز رسید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرانسه زنان رئیس جمهور المپیک حجاب رئیس جمهور رقابت زنان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»