Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عیاسعلی پور با اعلام برگزاری جشنواره نوروزی «هفت سین منتظران» ویژه کودکان و نوجوانان، گفت: علاوه بر این، مسابقه «رمز بهار» با موضوع «برای ظهور بهار عالمیان امام زمان(عج) چه باید کرد؟» در ایام نوروز برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین عباسعلی پور» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اعلام برگزاری جشنواره نوروزی مهدوی «هفت سین منتظران»، اظهار کرد: بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران به منظور بسترسازی برای ارتباط بهار طبیعت با بهار حقیقی یعنی وجود مقدس امام زمان(عج)، این جشنواره را ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران اضافه کرد: دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تهران، اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و سازمان بهزیستی در برگزار این جشنواره مشارکت دارند و در تلاش هستیم  کودکان و نوجوانان هم در ایام نوروز و هم پس از آن، در ابتدای با حضرت حجت(عج) انس و ارتباط داشته باشند.

 

وی درباره رشته های این جشنواره تصریح کرد: حفظ دعای عهد، نقاشی، روزنامه دیواری، کارهای حجمی، دل نوشته، خاطره نویسی و ... از رشته های پیش شده برای جشنواره «هفت سنی منتظران» است و علاقمندان فرصت دارند تا 20 فروردین ماه آثار خود را از دو طریق ارسال به دفتر نمایندگی تهرانِ مسجد مقدس جمکران به نشانی: تهران، خیابان پیروزی، بعد از سه راه قره یاضی و یا پیام رسان سروش به نشانی «هفت سین منتظران 98»  ارسال کنند.

 

حجت الاسلام عباسعلی پور درباره اختتامیه این جشنواره اعلام کرد: آیین پایانی و معرفی برگزیدگان 31 فروردین ماه همزمان با شب نیمه شعبان برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: هنوز جوایز آثار برتر مشخص نشده، اما علاوه بر بسته مهدوی ویژه کودکان و نوجوانان، امکان اسکان دوروزه برگزیدگان در مسجد مقدس جمکران هم پیش بینی شده است.

 

عباسعلی پور در ادامه بیان کرد: به منظور ارائه مشاوره برای خلق آثار کیفی و نیز جذب مشارکت حداکثری گروه هدف، کارشناسان در کانال سروشِ جشنواره، به علاقمندان مشاوره مجازی ارائه کرده و به سوالات پاسخ می دهند.

 

 مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران از برگزاری مسابقه «رمز بهار» خبر داد و بیان کرد: برای این مسابقه بروشوری با همین عنوان طراحی و منتشر شده و در اماکن مذهبی و نماز جمعه و امثال آن توزیع می شود، این بروشور همراه با سوال «برای ظهور بهار عالمیان امام زمان(عج) چه باید کرد؟» است.

 

وی تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه و ارائه پاسخ به سوال آن می توانند یا به سایت بنیاد مهدویت استان تهران به نشانیMahdi.cc  و نیز کانال تلگرامی بنیاد @bonyadmahdaviat مراجعه کنند. مخاطب هدف این مسابقه عموم اقشار و گروه های سنی هستند.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل خبرگزاری مجلس شب عید روزنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری