Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@03:39:06 GMT

مقدم‌فر: تفکر نژادپرستی نوین در حال احیا شدن است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۲۴۲

مقدم‌فر: تفکر نژادپرستی نوین در حال احیا شدن است

به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا مقدم فر رئیس ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی در نشست بررسی ابعاد حمله تروریستی علیه مسلمانان نیوزیلند،گفت:  فلسفه تشکیل ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری و پیگیری این نامه‌ها اساساً این بود که بعد از حوادث تروریستی داعش در اول بهمن 1393 و پس از آن در سال 94 در پاریس رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی نامه‌هایی را صادر فرمودند و  در این نامه‌ها دست‌های پشت پرده این حوادث و اقدامات را افشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این نامه‌ها دو عامل به عنوان عوامل اصلی وقوع حوادث تروریستی در پاریس معرفی شده بودند، افزود: اولین عامل سیاست‌های اسلام‌هراسی و اسلام ستیزی سیاستمداران غربی و سوق دادن آنها به سمت مسلمان ستیزی بود و  عامل دوم فرهنگ غرب با دو عامل ابتذال و خشونت است که خود زایش‌گر عِده و عُده گروه‌های تروریستی در غرب است.
  مقدم فر اضافه کرد: عامل اصلی حوادث نیوزیلند  اخیراً اعلام کرد که خودش و اقداماتش تحت تاثیر ترامپ هستند و آنچه که انجام داده‌ ناشی از  تفکرات  و سیاست‌های ترامپ است.

وی عنوان کرد: این دو واقعیتی که رهبر معظم انقلاب در نامه به جوانان غربی اشاره فرمودند، امروز به خوبی در صحنه تروریستی نیوزیلند خودش را به خوبی  نشان داد.

رﺋیس ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی تصریح کرد: ترامپ امروز نماد سیاست‌ورزی در فرهنگ غرب و کسی است که تروریست‌های اسلام ستیز او را به عنوان مربی و معلم معنوی خودشان معرفی می‌کنند.

مقدم فر ادامه داد: در این فضا رهبر انقلاب به عنوان یک رهبری دینی، جوانان غربی را به شناخت اسلام واقعی دعوت کردند و از آنها خواستند تعامل صحیح و شرافتمندانه با اسلام برقرار کنند؛ این نشان می‌دهد برخلاف تبلیغات دروغین رسانه‌های غربی، امروز اسلام واقعی از زبان مقام معظم رهبری، جهان را به صلح و امنیت فرا می‌خواند.

مقدم‌فر با بیان اینکه حادثه تروریستی در  نیوزیلند نشان داد که تفکر نژادپرستی نوین در حال احیا شدن است، خاطرنشان کرد: در حالی این تفکر در حال احیا شدن است که غربی‌ها در  بلندگوی‌های خود از حقوق بشر دم می زنند اما در عمل خلاف آن عمل می‌کنند.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است

ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشور‌های غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید نمود.

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روند‌های جهانی تاکید نمود.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشور‌های منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

منبع: روابط عمومی وزارت دفاع

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز