Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@05:30:07 GMT

عامل حمله تروریستی نیوزیلند حاضر به پذیرش وکیل نشد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۳۵۸

عامل حمله تروریستی نیوزیلند حاضر به پذیرش وکیل نشد

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: متهم عامل حمله تروریستی کرایست چرچ با وکیل مدافع تسخیری خوددر دادگاه روز یکشنبه گذشته همکاری نکرده و حاضر به پذیرش وکیل مدافع نیست.

۳۹;ایوان واتسون۳۹;خبرنگار این شبکه تلویزیونی از محل حادثه تروریستی نیوزیلند درکرایست چرچ دراین باره گزارش داد: مظنون این حادثه تروریستی گفته است که می خواهد در دادگاه، خود از خودش دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار سی ان ان افزود:باتوجه به اینکه وی فردی نژاد پرست سفید پوست است، این نگرانی وجود دارد که از صحن دادگاه به عنوان مکانی به مراتب قوی تر برای ترویج و اشاعه ایدئولوژی نفرت، بخصوص درکشوری که چنین کشتاری را تاکنون به چشم ندیده است، استفاده کند.

در بخش دیگری از گزارش سی ان ان آمده است:درحالیکه گزارش شده حمله جمعه گذشته به دو مسجد در کرایست چرچ بطور همزمان رخ داده، اما رئیس پلیس نیوزیلند می گوید تنها یک مظنون تروریستی در این زمینه وجود دارد.

بنابراین گزاش، ۳۹;مایک بوش۳۹;(Mike Bush)رئیس پلیس نیوزیلند درجمع خبرنگاران به صراحت گفت: بر این باوریم که تنها یک فرد حمله کننده مسئول این حادثه هولناک بوده است می خواهم باردیگر بگویم که تنها یک فرد مظنون دراین حمله وجود داشته است.

سی ان ان برآورد کرد که حدود یک میلیون و ۲۰۰هزار قبضه اسلحه در اختیار جمعیت ۴میلیون و ۹۰۰ هزار نفری نیوزیلند قرار داشته باشد که برای خرید سلاح در این کشور نیاز به داشتن مجوز بوده ولی خرید سلاح ثبت نمی شود،سن قانونی داشتن سلاح در نیوزیلند ۱۶ سال است.

به گزارش ایرنا،درحمله به دو مسجد ۳۹;نور۳۹; و ۳۹;لینوود۳۹; در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند که روز (جمعه) ۲۴ اسفنده ماه رخ داد، ۵۰ نمازگزار کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

مظنون اصلی۳۹;برنتون هریسون تَرنت۳۹; ۲۸ ساله اهل استرالیاست که پیشتر بارها در صفحات مجازی خود با انتشار پیام های نژادپرستانه از حضور مهاجران مسلمان در سرزمین‌های اروپایی ابراز خشم کرده بود.

ترنت صبح روز گذشته(شنبه)-به وقت محلی – در دادگاه تفهیم اتهام شد و پنج آوریل (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) نخستین جلسه محاکمه وی برگزار می شود.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا جمعه گذشته با انکار انگیزه های نژادپرستانه در حمله تروریستی نیوزیلند مدعی شد که که ملی گرایی افراطی و برتری طلبی سفید پوستان را معضلی رو به گسترش نمی‌داند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حمله تروریستی نیوزیلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ کلثوم همتی رئیس امور پیمان های این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: مؤثرترین مشخصه در تسریع و اجرای به موقع قراردادها، ضوابط و مقررات حاکم بر آن هاست؛ در سال گذشته، ۵ جلسه بازنگری پیمانها (۶۰ نفر ساعت) توسط کمیته بازنگری انجام و تعداد یک تیپ پیمان تهیه، تصویب و منعقد شد.

همتی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، ۱۰۳ تعدیل و اضافه کاری پیمان های اجرایی و ۱۲ تعدیل حقوق و دستمزد مطابق بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محاسبه و به نمایندگان کارفرما ارسال شد.

رئیس امور پیمان های شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، در مجموع ۱۵ قرارداد جاری (خدماتی) و ۴۳ قرارداد عمرانی (اجرایی) منعقد شده است، گفت: روش‌های اجرایی مدون معمولاً فعالیت‌هایی را شرح می‌دهند که مربوط به امور مختلف است درحالی‌که دستورالعمل‌های کاری عموماً مربوط به کارهایی است که برای انجام یک وظیفه صورت می‌گیرد.

همتی در ادامه گفت: ساختار تدوین روش اجرایی، باید به‌صورت متن، نمودارهای گردش کار، جداول یا ترکیبی از آن‌ها و یا هر روش دیگری که متناسب با نیازهای سازمان باشد؛ در همین راستا ۵ روش اجرایی تهیه و تخصیص کد ایزو انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903118

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره