Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با آغاز ایام تعطیلات نوروز حجم تردد در معابر جاده ای و شهری افزایش می یابد.
وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت مهار این حجم ترافیکی در سطح معابر کهگیلویه و بویراحمد و برای جلوگیری از تلفات و تصادفات و ایجاد ایمنی ترافیک طرحی را همه ساله به اجرا می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ خوشوقت بیان کرد: 65 تیم سواره در معابر کهگیلویه و بویراحمد حضور فعال خواهند داشت.
وی عنوان کرد: همچنین 150 نیروی پیاده برای کنترل ترافیکی تقاطع ها و چهار راه ها، 10 تیم نامحسوس در معابر شهری و 10 تیم موتور در ایام نوروز فعال خواهند بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مرحله نخست طرح ترافیکی راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ دهم اسفند سال جاری آغاز شده و در تاریخ 25 فروردین 98 خاتمه می یابد.
وی ابراز داشت: مرحله دوم از 25 اسفند امسال آغاز شده و تا تاریخ 18 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
وی توصیه کرد که رانندگان از سبقت های غیر مجاز و داشتن سرعت غیر مجاز بپرهیزند و با داشتن صبر و حوصله و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
خوشوقت با اشاره به نبود مرکز مانیتورینگ در استان افزود: استفاده از دوربین ها و تجهیزات هوشمند می تواند در مهار سرعت در معابر شهری استان موثر واقع شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تقویت شهرداری ها جهت ایجاد مراکز مانیتورینگ در کل استان یک ضرورت است تا بتوان هم تخلفات را در سطح شهر رصد کرد و هم برای سامان دادن به مشکلات ترافیکی به موقع عمل کرد.
خوشوقت با اشاره به ضرورت احداث پل های مکانیزه در سطح شهر یاسوج افزود: با این کار هم تلفات کمتر شده و هم ترافیک روان تر خواهد شد.
وی افزود: سال 97 کاهش 21 درصدی تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته روی داد که این مهم با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی به دست آمده است.
9868/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز پلیس راهنمایی و رانندگی دوربین راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است