Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@07:44:03 GMT

بازار مشهد بوی شوق خرید شب عید می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۵۵۶

بازار مشهد بوی شوق خرید شب عید می‌دهد

شور و شوق بهار زنان، مردان و کودکان را برای جشنی ملی و آیینی مهیا کرده است و گویی همه چشم‌انتظار نوروز هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، روزهای پایانی سال ۹۷ را پشت سر می‌گذاریم و مردم در آستانه سال نو با جنب‌وجوش وصف‌نشدنی‌ای مواجه هستند.


بوی عید و بهار چهره‌ای تازه به شهر داده و گویی لبخند بر لبان همگان نمایان است؛ شور و شوق بهار زنان، مردان و کودکان را برای جشنی ملی و آیینی مهیا کرده است و این روزها با مشاهده مردم درمی‌یابیم که همه چشم‌انتظار نوروز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشهد در آستانه سال نو به‌واسطه حضور پربرکت بارگاه منور رضوی، گل‌باران است و این شورونشاط با حضور هزاران زائر و مجاور تجلی‌بخش وحدت و یکپارچگی است.

بازارهای شهر مشهد در آستانه نوروز مملو از افرادی است که بنا به سنت دیرین ایرانیان، رخت نو بر تن می‌کنند و برای کودکان خود زیبنده‌ترین لباس‌ها را خریداری می‌کنند.



علاوه بر خرید پوشاک، بازار خرید سبزه، ماهی، سماق، سنجد و دیگر مایحتاج سفره هفت‌سین به راه بوده و به شهر چهره‌ای نو و پرنشاط داده است؛ چرخش ماهیان در آب و طراوت سبزه در سفره هفت‌سین بابرکت و حضور قرآن معنویت ویژه‌ای به لحظه تحویل سال می‌دهد.

مشهد برای استقبال از بهار ۹۸ در راستای گل‌آرایی شهر 14 میلیون بوته گل در نقاط مختلف شهر کاشته شده و با 900 المان گل به استقبال بهار خواهد رفت.



پاک‌سازی ۱۰ کیلومتر از مبادی 5 محور ورودی قوچان، نیشابور، سرخس، کلات و فریمان، شستشوی معابر، بهسازی و تعویض جداول فرسوده از دیگر اقدامات انجام‌شده در استقبال از بهار بوده است، همچنین برای استقبال از زائران نیز ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر آماده‌سازی و ایستگاه‌های راهنمای زائر و تلفن 137 به‌صورت 24 ساعته در ایام نوروز آماده پاسخگویی به زائران خواهد بود.



بوستان غدیر آماده اسکان زائران در ایام نوروز بوده و با ظرفیت هر شب 4 هزار چادر اقامت آماده اسکان زائران در ایام نوروز شده است، به‌علاوه مبادی ورودی شهر شامل فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری نیز آماده استقبال از زائران در ایام نوروز شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۱۲ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۴میلیون
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۲۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۴۱۲ هزار

کد خبر 849339 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز