Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@09:23:51 GMT

دشمنان هیچگاه به اهداف خود نمی رسند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۷۳۵

رئیس جمهوری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به اهداف خود نمی رسند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» روز دوشنبه در پایان آخرین جلسه هیئت دولت در سال 1397 در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام و همچنین نوروز باستانی به تشریح عملکرد دولت در یک سال گذشته پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی اظهارداشت: در سال 97 مردم بزرگ ایران هم سختی ها و مشکلاتی را داشتند و هم حماسه‌های بسیار بزرگی را آفریدند؛ در سختی و مشکلات هم دشمنان این ملت همه توان خودشان را علیه ملت ایران به کار بردند و هم نامهربانی طبیعت را داشتیم. روحانی افزود: در تابستان سالی که رو به پایان هستیم، هم مردم از لحاظ آب و هم از لحاظ برق در ساعات و در هفته‌هایی در مضیقه بودند. وزارت نیرو در این زمینه تلاش های بسیار خوبی را انجام داد، خداوند هم رحمت خود را بر ما نازل کرد، امیدواریم سال آینده این مشکلات بسیار کم باشد. وی خاطر نشان کرد: ما در سال گذشته چهار هزار مگاوات برق آبی خود را از دست دادیم و در آن شرایط با توجه به کمبود آب و برق مردم در مضیقه قرار گرفتند. رئیس جمهوری تصریح کرد : در طول سالی که رو به پایان هستیم، هشت نیروگاه با ظرفیت بیش از یک هزار و 200 مگاوات وارد مدار شد واین قدم بسیار مهمی است و از طرف دیگر ما 1.1 دهم میلیارد متر مکعب آب را امسال مهار کردیم و به همین مقدار یا کمی بیشتر در سال آینده هم مهار می کنیم. روحانی افزود: همچنین در سال 97، بیش از یک هزار و 500 روستا را آبرسانی کردیم و انشاءالله سال آینده این رقم بیشتر می شود. سه هزار روستا نیز امسال گازرسانی شد که سال آینده این روند ادامه می یابد. وی در ادامه به عملکرد دولت در بخش برق پرداخت و گفت: همه روستاهای بالای 10 خانوار دارای برق شدند و این روند تکمیل شده است. رئیس جمهوری تاکید کرد: اگر مشکلی در سال جاری وجود داشت، دولت به فکر بود، این که برخی اتهام می‌زنند که مشکلاتی هست و دولت برنامه ریزی و توجه نمی کند، دولت می‌داند مردم در تابستان مشکل داشتند همین دلیل هشت نیروگاه اضافه شد و آب ها مهار شد. روحانی به افزایش طرح های فاضلاب شهری در سال 97 و اقدامات انجام شده برای تامین نیازمندی های بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: بیش از 30 طرح فاضلاب و 9 بخش پالایش و تصفیه آب را امسال به ثمر رساندیم. دولت با همه تمام توان به دنبال این طرح است و سال آینده هم آن را ادامه می دهد. وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نامهربانی طبیعت، دشمنان قسم خورده ما با تمام توان آمدند تا جلوی پیشرفت کشور و زندگی عادی مردم را بگیرند. آمریکایی ها بدون هیچ دلیلی همانطور که از بسیاری از تعهدات خود خارج شدند از تعهدشان در برجام هم خارج شدند و به قول خودشان شدیدترین تحریم را علیه ملت ایران اعمال کردند. رئیس جمهروی اضافه کرد: این اقدام آمریکا بر این مبناست که آنها فکر می‌کنند اگر تحریم را ادامه دهند و فشار را بیشتر کنند، می‌توانند به ایران برگردند، یعنی هدف آمریکا یک هدف بیشتر نیست و آن اینکه می‌خواهند به تهران برگردند و باردیگر بر مردم مسلط شوند که این هدف امکان ناپذیر است.  وی تصریح کرد: ملتی که در طول مبارزاتشان از سال 1341 تا پیروزی انقلاب و 40 سال بعد از پیروزی انقلاب ایستادگی کردند، باز هم ایستادگی می کنند و دشمن به اهدافش نمی رسد. تکمیل می شود...

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور هیئت دولت حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرنوشت دارایی‌های ارزی بازگردانده شده بابک زنجانی (فیلم) چرا زمان واریز یارانه تغییر کرد؟ (فیلم) واکنش سخنگوی دولت به نرخ‌های ارز و دلار در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید