Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير تامين و توزيع شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي از وضع مناسب ذخاير و موازنه مثبت توليد و مصرف انواع فرآورده در کشور و آمادگي کامل اين شرکت براي سوخت‌رساني نوروزي به مسافران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شانا، مجتبي دلبري گفت: با اقدام‌هاي بسيار مناسبي که در مجموعه شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي انجام شده است، خوشبختانه موازنه مثبتي بين توليد و مصرف بنزين در کشور ايجاد شده است و با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران به عنوان تنها متولي توزيع سوخت کشور، آمادگي کامل در مسيرهاي مسافران و زائران نوروزي و پيش‌بيني‌هاي قابل اطمينان انجام شده است و نگراني از بابت تامين سوخت در ايام تعطيلات سال نو وجود نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين درباره وضع توليد و مصرف نفت‌گاز تصريح کرد: خوشبختانه با وجود افزايش مصرف خانوار در فصول سرد سال و با احتساب سوختي که در نيروگاه‌ها به عنوان جايگزين گاز طبيعي مصرف مي‌شود، موازنه در اين بخش نيز بسيار مثبت است.
مدير تامين و توزيع شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي تاکيد کرد: در بخش نفت سفيد نيز شرايط مساعد است و با برنامه‌ريزي و پيش‌بيني‌هاي انجام شده براي افزايش مصرف سوخت‌هاي هوايي با توجه به افزايش تعداد پروازها، ذخيره‌سازي مناسبي براي انواع سوخت هواپيما، اي‌تي‌کي و GP4 انجام شده است.
سيدمحمدرضا موسوي‌خواه، مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران پيش از اين با اشاره به تمهيدات و آمادگي کامل اين شرکت براي توزيع سوخت مسافران نوروزي گفته بود: کنترل موجودي‌ها، ذخيره‌سازي‌هاي مطمئن در همه مناطق، فعاليت شبانه‌روزي تاسيسات سوخت‌رساني، نظارت شبانه‌روزي بر عملکرد مجاري عرضه و بخش حمل‌ونقل، اعزام گروه‌هاي متعدد به همه جايگاه‌ها و مسيرهاي مواصلاتي، حضور همه روزه بازرسان ستاد و گروه‌هاي ويژه در مجاري عرضه و اطمينان از صحت و سلامت تلمبه‌ها و کيفيت فرآورده‌ها از جمله اقدام‌هاي اين شرکت براي خدمات‌رساني مطلوب به مسافران نوروزي است.
بنا به اين گزارش، نظارت بر مجاري عرضه و ذخيره‌سازي مناسب فرآورده از چند ماه گذشته در شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي آغاز شده و مناطق سي‌وهفت‌گانه اين شرکت در آمادگي کامل براي سوخت‌رساني نوروزي به مسافران در نخستين روزهاي بهار سال 98 به سر مي‌برند؛ اعزام 6 اکيپ جداگانه به 6 محور مواصلاتي مهم کشور، کشيک‌هاي نوروزي در ستاد و مناطق، آغاز طرح نظارت نوروزي بر عرضه فرآورده‌هاي نفتي از روز 29 اسفند، نظارت مستمر بر کيفيت فرآورده‌هاي توزيعي با آزمايش فرآورده‌ها، تامين نفت‌گاز مورد نياز اتوبوسراني و کاميون‌ها و تامين مطلوب سوخت مورد نياز 60 فرودگاه کشور از جمله اقدام‌هايي است که اين شرکت براي تامين به‌موقع سوخت مسافران نوروزي به انجام رسانده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ذخاير توليد مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه‌های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی خیلی خوب و دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران خوبمان در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو‌ها و همچنین پلیس راهور که توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای بود که نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد.

سردارحسینی تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده‌ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده‌ای خوشبختانه شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که انشالله با همین برنامه‌ریزی و با همین حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه بتوانیم به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم حتماً می‌بایستی اقدامات خود در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه باشد.

وی افزود: انتظار داریم از همه بخش‌هایی که در این موضوع نقش و سهم دارند به ویژه سازمان صداوسیما که امسال را انشالله یک سال متفاوت در نظر بگیرند برای اینکه همه این بخش‌ها بتواند در موضوع سلامت مردم در شد آمدی و همچنین در حوزه رانندگی آموزش‌های لازم انتقال پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین