Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، غلامعلی جعفرزاده در آخرین جسله شورای اداری شهرستان رشت با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه علیه ایران اظهار داشت: حتی از داروهای بیماران صعب العلاج نگذشتند، هر چه به ذهنشان می رسید.
وی با بیان این که اگر چه تحریم سختست، اما با ادامه این مقاومت ها، می توان سال 98 را سال شکست تحریم اعلام کرد، افزود: ما بهترین مردم را داریم که به رغم سلیقه ها،پای نظام و انقلاب ایستاده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر رئیس جمهوری به گیلان بیان داشت: مردم استان، بهترین میزبانی را از رئیس جمهوری داشتند، در این سفر پرخیر و برکت پروژه های بسیاری افتتاح شد که پروژه راه آهن قزوین به رشت منحصر به فرد بود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر این راه آهن به بندر آستارا و خزر متصل شود، 70 درصد معادل بودجه نفت از کریدور شمال به جنوب به دست می آید.
وی با یادآوری سفر اول رئیس جمهوری به استان گیلان تصریح کرد: در سفر اول، 36 مصوبه داشتیم که به لحاظ ریالی 156 درصد بودجه گرفتیم اما به لحاظ فیزیکی تنها 15 مورد تحویل داده شد ، پول بیشتری گرفتیم اما کار کمتری انجام دادیم، ضروریست تا مدیران ما جدی تر پای کار باشند و پروژه ها را پی گیری کنند.
جعفرزاده در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری جلسه ای با ستاد دیه و اداره کل زندان های گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیمات این جلسه، 500 نفر از زندانیان غیرعمد اداره کل زندان های استان به زودی آزاد می شوند که 5 / 5 میلیارد تومان در این زمینه تامین اعتبار شده است.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی درباره جذب تسهیلات اشتغالزایی بیان داشت: در سال 98 بایستی اهتمام جدی تری در این باره انجام گیرد، نه تنها شهرستان رشت بلکه در بقیه شهرستان ها بایستی به این مهم توجه شود.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب دیه راه آهن مجلس شورای اسلامی نفت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف

محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به استاندارد سازی آدرس های اماکن از طریق سامانه جی نف گفت: این پروژه قرار است که استانداردسازی آدرس ها و ژئوکد کردن پارسل های پستی را انجام دهد. جی نف یک پایگاه داده اطلاعاتی بوده با آدرس تمام ساختمان ها و واحد های مکانی موجود در شهر ها و روستا های کشور را استاندارد سازی می‌کند. با این پروژه نحوه آدرس در کمترین زمان صورت گرفته و استاندارد سازی می‌شود.

او افزود: میانگین کشوری این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد پیشرفت داشته است. استاندارد سازی یعنی یک آدرس تنها از یک مسیر شناخته شده و امکان مشابه سازی و سوء استفاده از بین می‌رود و تمام دستگاه های دولتی مرجعشان برای آدرس دهی پروژه ملی جی نف است. با اجرای کامل طرح جی نف در کهگیلویه و بویراحمد نشانی همه اماکن یکسان سازی و با آدرسی استاندارد تبدیل می‌شود.

لیایی اظهار کرد: پروژه ۱۲ شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد را تکمیل کرده‌ایم و ۶ شهرستان دیگر نیز تا آینده نزدیک تکمیل می‌شود. پس از جمع آوری و به روز شدن اطلاعات هر شهرستان کد پستی هوشمند و پلاک نوسازی تولید شده درب منازل نصب می‌شود و این بخشی از طرح هوشمندسازی شهر است. ارائه خدمات الکترونیکی و اجرای کامل طرح جی نف می‌تواند در خدمت رسانی صحیح به مردم اعم از کاهش ترافیک و آلودگی هوا، جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بالا بردن سطح رضایتمندی مردم موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش