Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:01:11 GMT

تردد رفت و برگشت روی پل تجن ساری مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۱۲۱

تردد رفت و برگشت روی پل تجن ساری مسدود شد

ساری- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت که به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه تجن تردد به صورت رفت و برگشت از روی پل تجن به صورت موقت ممنوع و مسدود شده است.

سرهنگ مهدی باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به احتمال خطر تخریب پل و حوادث ناشی از آن از حوالی ساعت 12 امروز تا کنون این محور مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از شهروندان بویژه رانندگان خواست تا ضمن صبوری و همکاری با ماموران راهنمایی و رانندگی ، برای رفتن به مقصد رفت و برگشت منطقه تجن از کمربندی شمالی استفاده کنند.
فرمانده لپیس راهنمایی و رانندگی مازندران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگینی در خیابان های 2 طرف پل تجن ایجاد شد که با ماموران پلیس در حال هدایت خودروها به مسیرهای جایگزین و روان کردن ترافیک هستند.
رودخانه تجن یکی از بزرگ ترین رودخانه های ایران است که از وسط شهر ساری عبور می کند و پل تجن تنها گذرگاه داخل شهری است که علاوه بر اینکه شهروندان ساری برای رسیدن به مرکز شهر به صورت رفت و برگشت از روی آن تردد می کنند ، مسیر اصلی خودروهای سبک به سمت شهرهای شرق مازندران از جمله نکاست.
شدت بارندگی و طغیان رودخانه تجن سبب شد تا پارک ملل شهر ساری واقع درحاشیه این رودخانه نیز به صورت کامل زیر آب برود.
از شب گذشته علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا که در بعضی مناطق تا 12 درجه گزارش شده ، بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات همچنان در حال باریدن است .
پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که با بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد.
6990/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل رودخانه تجن مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شنگلده و آب اسک سنگین گزارش شده است.

معصومی از بارش باران در محور‌های فیروزکوه و محور‌های استان‌های محور‌های استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

وی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد– دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن و بیرجند - شوشود مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص محدودیت‌های ترافیکی گفت: آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال) و محور چالوس (جنوب به شمال) مسدود است و محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (آزادراه و محور فوق) اجرا شد.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم