Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی بابایی لولتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا به بارش باران شدید از شب گذشته در استان اشاره کرد و اظهار داشت: به بیش از 90 درصد از اراضی شالیزار در این بخش خسارت وارد شده است.

وی افزود: نیروهای امدادی در حال آماده باش بوده و در حال انجام رفع انسداد در این بخش هستند تا ترافیک روان سازی شود.

بخشدار بخش کلیجانرستاق ساری با بیان اینکه شدت باران موجب رانش زمین در مناطق مختلف در این بخش شده و راه های روستایی را مسدود کرده است،گفت: نیروهای امدادی در حال بازگشایی مسیرها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه بارش باران موجب خسارت به استخرهای پرورش ماهی شده و این بنگاه های اقتصادی با خسارت جدی مواجه شدند ادامه داد: برای بازگشایی مسیر علاوه برتجهیزات نیروهای راهداری از تجهیزات بخش خصوصی نیز بهره گیری کردیم.

بابایی افزود: ضرورت دارد رانندگان از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند .

وی با اشاره به سه فوتی طی یک هفته در مسیر ساری به تاکام از نصب علائم هشدار و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در این مسیر خبر داد و گفت: در مسیر صنایع چوب و کاغذ مازندران نزدیک 30 واحدی چراغ مجازی پلیس نصب و شانه سازی جاده در حال انجام است.

بر اساس اعلام  چند روز گذشته هواشناسی مازندران بارش شدید باران و برف در این استان پیش بینی شده بود همچنین اداره کل مدیریت بحران استان مازندران هم از بروز سیلاب و آبگرفتگی در این استان خبر داده بود.

با اعلام هواشناسی مازندران بارندگی‌ها امروز کمابیش در آسمان مازندران همراه با وزش باد گاهی شدید ادامه دارد و از شدت بارش‌ها کاسته شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارش باران پرورش ماهی سیل کشاورزی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سیلاب اخیر به بخش زراعی و باغی استان ۳۹۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد جواد تشکری امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم در سیلاب اخیر ۳۹ میلیارد تومان است.

وی افزود: بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ‌های سنخواست خسارت وارد کرد.

تشکری با تاکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و مؤثرترین روشی است که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، تصریح کرد: به ۵۸ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.

وی از خسارت سیل به ۱۴ کانال، استخر، آب‌بند و پنج رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری خبر داد.

کد خبر 751072

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • (عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • عکس‌هایی باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران