Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرطرح ساماندهی ناژوان گفت: ساعات کار و نرخ بلیت مراکز تفریحی ناژوان همچون آکواریوم، باغ پروانه ها، باغ خزندگان، باغ پرندگان و موزه پروانه اعلام شد.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارک جنگلی ناژوان به عنوان ریه تنفسی اصفهان علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، به دلیل وجود مراکز گردشگری و تفریحی همچون باغ پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، موزه صدف‌ها، تله‌سیژ و شهربازی فضای بسیار مناسبی برای گردش و تفریح مسافران و شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی به ویژگی تونل آکواریوم اشاره کرد و افزود: در تونل آکواریوم گونه‌­های دریایی مختلف آب شور و آب شیرین از نقاط مختلف دنیا جمع‌­آوری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است که گردشگران برای بازدید از تونل آکواریوم می توانند از ساعت ۹ تا ۲۲ با پرداخت ۲۵ هزار تومان از این مجموعه بازدید کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان در خصوص تله سیژ گفت: تله سیژ مشابه تله­ کابین است که به جای کابین و اطاقک محصور، از یک سری صندلی­ ایمن استفاده می‌­شود. تله­ سیژ ناژوان به طول حدود یک هزار و ۹۲۵ متر (رفت و برگشت ۳ هزار و ۸۵۰ متر) است و شهروندان و مسافران از ساعت ۹ صبح تا غروب آفتاب با پرداخت ۳۰ هزار تومان می‌توانند بر فراز درختان حرکت کنند و از مناظر زیبای این پارک طبیعی لذت ببرند.  

شفیعی با بیان اینکه موزه صدف نیز دارای دو هزار نمونه از ۸۰۰ گونه مختلف صدف است که از آب‌های سراسر دنیا، طی ۲۵ سال متمادی جمع آوری شده است، ادامه داد: شهروندان و گردشگران می توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱ با پرداخت شش هزار تومان از این مجموعه گردشگری بازدید کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه منحصر به فرد باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین باغ پرندگان کشور از نظر فضاسازی به گونه ای طراحی شده که علاوه بر تأمین نیازهای زیست‌محیطی پرندگان، مناظر زیبا و دلپذیر را برای بازدید علاقه­ مندان به وجود آورده است، اضافه کرد: در این باغ بیش از ۳۵۰۰ قطعه پرنده از حدود ۲۰۰ گونه مختلف نگهداری می­ شود، شهروندان و گردشگران می‌توانند از پرنده‌های زیبای این مکان از ساعت۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با پرداخت ۱۵ هزار تومان بازدید کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه باغ پروانه‌ها به عنوان یک باغ استوایی بسیار زیبا طراحی شده که در سه نقطه از آن ۴۸ عدد قاب شامل ۲۲۰۰ پروانه زیبا و رنگارنگ به نمایش گذاشته شده است، گفت: شهروندان و گردشگران می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ و با هزینه هشت هزار تومان از این مکان دیدن کنند.

وی افزود: در باغ خزندگان ۲۵ ویواریوم بزرگ و ۱۲ ویواریوم کوچک قرار دارد که در آن گونه­‌های مختلف خزندگان سمی، نیمه سمی و غیر سمی از جمله انواع مارها، سوسمارها، تمساح و ... وجود دارند، شهروندان و گردشگران می‌توانند از ساعت۸:۳۰ تا ۲۱ و با مبلغ ۱۰ هزار تومان از باغ خزندگان دیدن کنند.

شفیعی خاطرنشان کرد: شهربازی ناژوان با بیش از ۳۰ مجموعه بازی از جمله کارتینگ، سینما ۵ بعدی، پارک بادی کودکان و بزرگسالان و ... ابتدای ورودی پارک جنگلی ناژوان از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ آماده پذیرایی از شهروندان و مسافران است؛ پارک قایقرانی ناژوان در ایام نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ستاد نوروزی شهر شهرداری اصفهان منطقه گردشگری ناژوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است

سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی رئیس جمهور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تعطیلی روز‌های هفته گفت: جزئیات لایحه به این صورت بود که به جز روز جمعه یک روز دیگر نیز باید تعطیل باشد. در کمیسیون اجتماعی مجلس نظرات مختلف بر سر تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه وجود داشت. با توجه به اینکه عملا در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است نظر دولت بر تعطیل شدن پنجشنبه‌ها بود و بیشترین ارتباط هم با دنیا از طریق تهران است. همه وزارت خانه‌ها منتظر نظر مجلس هستند، اما دولت هم نظر رسمی خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: دولت تا الان ۴۴ ساعت کاری را مبنا قرار داده بود، اما بعد پیشنهاد ساعت کاری دو ساعت و نیم را داد و بعد هم مجلس این ساعت را ۴۰ ساعت اعلام کرد که دولت هم با آن موافق است و حقوق افراد هم تغییری نخواهد کرد. اگر بخش خصوصی بخواهد اقدام خاصی انجام دهد مربوط به وزارت کار است.

حسینی افزود: در دولت دهم بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تعطیلی ما از همه جا بیشتر است، اما بعد از بررسی دیدیم که چنین موضوعی صحت ندارد و تازه اگر تعطیلی ما در هفته دوروز باشد تازه میتوان گفت که با برخی از کشور‌ها یکی هستیم. حتی ساعات کاری ما نسبت به برخی ازکشور‌ها بیشتر است. مردم علاوه بر کار زندگی خود را نیز دارند مخصوصا ما که تاکید بر ارتباط با خانواده داریم این تعطیلات کمک کننده است. حتی در دوران کرونا که ساعات کاری کم بود گاهی بازدهی بیشتری داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت