Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:06:09 GMT

منصور یواش: علیه من توطئه کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۵۷۱

منصور یواش: علیه من توطئه کرده‌اند

نامزد مخالفین اردوغان در انکارا اعلام کرد که ائتلاف جمهور از ترس شکست٬ علیه او توطئه‌چینی کرده است. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبر ترک٬ منصور یواش نامزد ائتلاف ملت (حزب جمهوری خلق و حزب خوب) در آنکارا٬ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی به ادعاهای حقوقی که در روزهای اخیر علیه او منتشر شده پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یواش اعلام کرد: در 33 سال اخیر به عنوان یک وکیل مدافع٬ کار خود را بر مبنای درستی و حیثیت حرفه‌ای انجام داده‌ام. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد من با 56 درصد آراء در آنکارا پیشتاز هستم و به همین خاطر ائتلاف جمهور به دنبال توطئه‌چینی است و مرا به جعل سند و مسائل مالی متهم می‌کند تا ضامن پیروزی نامزد خود شود.

کاراملا اوغلو: آکپارتی خسته است

وی در ادامه افزود: مهمت اوزحسکی نامزد آکپارتی و معاون سابق اردوغان که حالا در آنکارا با من رقابت می‌کند٬ در پنسیلوانیا با فتح الله گولن دیدار کرده و من می‌توانستم علیه او اقامه دعوی کنم، اما این کار را نکردم چون معتقدم که نباید دنیای سیاست را با این توطئه‌چینی‌ها آلوده کرد. دو هفته به برگزاری انتخابات مانده است. اجازه بدهیم ملت تصمیمش را بگیرد.

منصور یواش نامزد مخالفین اردوغان در آنکارا با طرح شعار یواش یواش آنکارا٬ در اغلب نظر سنجی‌ها از رقیب خود مهمت اوزحسکی٬ جلو افتاده است.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد