Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید علیرضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا 15 خودرو عملیاتی سبک و سنگین در سطح شهر مستقر شده و چهار دستگاه موتورسیکلت نیز با تجهیزات لازم در چهارشنبه سوری گشت زنی می کنند.
وی با اشاره به استقرار هشت خودرو در ایستگاههای آتش نشانی اظهار داشت: شروع رسمی فعالیت های آتش نشانی برای پیشگیری از حوادث آتش نشانی همزمان با 25 اسفند بوده که در این راستا 6 هزار بروشور در مدارس، مساجد، دستگاه های دولتی و خصوصی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی بنرهای اطلاع رسانی بر اتوبوس های عمومی شهر نصب و 2 مانور مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری نیز در مدارس نواحی یک و 2 خرم آباد اجرا شد.
علیرضایی افزود: پویش مردمی با عنوان 'نه به چهارشنبه سوری خطرناک' راه اندازی و پیام های اطلاع رسانی به تمامی سرشماره های همراه اول در خرم آباد ارسال شده است.
سال گذشته 34 نفر در لرستان شامل پنج زن و 29 مرد در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند.
تعداد مصدومین در شهرستان خرم آباد هشت، بروجرد 11، دورود هشت، الیگودرز یک و ازنا 6 نفر بود.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آتش نشانی اتوبوس چهارشنبه سوری خودرو دستگاه های دولتی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش همشهری آنلاین، عارف شرهانی سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه‌آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

کد خبر 848722 منبع: ایسنا برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار خبر مهم اورژانس حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز