Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فقط نباید در خصوص بازی استقلال مقابل نساجی و نتیجه آن بازی صحبت کرد. باید نتایج تیم را به طور کلی در نیم فصل دوم بررسی کرد و گفت تیم پیشرفت بسیار زیادی کرده، اما هنوز به تکامل نرسیده است.

مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: آن چیزی که در استقلال هنوز دیده نمی‌شود، تمرکز لازم در کارهای تدافعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه هنوز هر تیمی می‌تواند با بر هم زدن تمرکز دفاعی آبی پوشان موقعیت گل ایجاد کند. حالا مهاجمان یک تیم مثل نساجی و نفت مسجد سلیمان و امثال اینها نمی‌توانند از این موقعیت‌ها استفاده کنند، اما مهاجمان باتجربه تیم‌های آسیایی این توان را دارند.

چنگیز اضافه کرد: استقلال با این شرایط شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و باید از این شانس نهایت استفاده را ببرد. اما این بضاعت برای موفقیت در آسیا هنوز کافی نیست و لذا باید گفت کار تیم در آسیا همانطور که در این دو بازی هم نشان داده خیلی سخت است.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دربی پیش رو بیان داشت: این دربی می‌تواند یکی از جذاب ترین دربی‌های تاریخ باشد. چون نه تنها صدرنشینی لیگ برتر در گروی نتیجه این بازی است، بلکه حتی شاید این بازی سرنوشت قهرمان را هم در پایان فصل مشخص کند.

مهاجم پیشین آبی پوشان تصریح کرد: با این بازیکنانی که در نیم فصل دوم به استقلال اضافه شدند و شرایطی که تیم هم اینک پیدا کرده، شفر باید بتواند این تیم را قهرمان کند. چون بیشترین استحقاق را برای قهرمانی استقلال دارد.

کد خبر 4570271 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران عبدالعلی چنگیز تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟