Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@01:47:40 GMT

آبدارخانه یک ساختمان اداری در خیابان ولیعصر آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۱۷۱

آبدارخانه یک ساختمان اداری در خیابان ولیعصر آتش گرفت

حوادث رکنا: آتش سوزی آبدارخانه واحد اداری در یک ساختمان 5 طبقه، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از طبقه پنجم یک ساختمان اداری- تجاری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22:30 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 108 و 11 را به همراه خاور دستگاه های تنفسی و خودروی نردبان دار به محل حادثه در خیابان ولی عصر، خیابان دل افروز اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود علیاری افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه اداری دیده می شد که آبدارخانه طبقه پنج آن با کاربری اداری به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود.

علیاری افزود: در این حادثه، آتش سوزی به سرعت در حال گسترش و سرایت به دیگر نقاط این واحد اداری بود که آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند و همزمان با قطع برق، گاز و ایمن سازی محل حادثه، شعله های سرکش آتش را در کانون آتش سوزی مهار و خاموش کردند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به مسوول ساختمان به عملیات خود پایان دادند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث آتش سوزی آتش دار آتش نشانان ساختمان عکس فیلم شهرستان رسیدگی دختر ماه پرونده تهران خودکشی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۵۹ عصر امروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ برخورد سه دستگاه خودرو در بلوار میرزا کوچک خان روبروی کارخانه شیشه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ به همراه رضا معروفی افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که سه دستگاه خودرو پیکان، سمند و پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که پس از ایمن سازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد یک دستگاه خودرو کوئیک صندوقدار در بلوار نوروزیان به دلایل نامعلومی واژگون شده بود که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ پونک دو مصدوم حادثه رهاسازی و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ململی افزود: در مأموریت دیگری که در ساعت ۱۸ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد تصادف شدید خودرو تریلی با پراید در میدان خلیج فارس بود که آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند. در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 747970

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟