Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، رضا خلیلی با اعلام این خبر افزود: شهرداری تبریز از اول اسفند ماه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی را تشکیل داده است و در این ستاد وظایف واحدهای مختلف شهرداری برای استقبال از میهمانان در نوروز 98 توسط قائم مقام شهردار تبریز ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مراکز اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی شهر جانمایی شده و تعدادی کارواش روال سال های گذشته در مبادی ورودی شهر توسط مناطق شهرداری های، پنج ، شش، هفت ، چهار و 9 جانمایی می شود تا خودروها به صورت پاکیزه وارد شهر شوند.
خلیلی اضافه کرد: همچنین تاکسی های تبریز نیز به صورت رایگان می توانند از کارواش ها خدمات دریافت کنند تا با آمادگی کامل به گردشگران و شهروندان خدمات ارائه دهند.
او همچنین با اشاره به فعالیت اتوبوس های تبریزگردی یادآور شد: 22 دستگاه اتوبوس تبریزگردی از تاریخ دوم فرودین ماه در دو ایستگاه ائل گلی و چهارراه شهید بهشتی در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر فعالیت خواهند کرد.
خلیلی اظهارکرد: علاوه بر مراکز اطلاع رسانی گردشگری ثابت در مبادی ورودی شهر 15 دستگاه تاکسی از من بپرس نیز در سطح شهر آماده پاسخگویی به گردشگران نوروزی هستند.
سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، با اشاره به فعالیت های فرهنگی شهرداری در ایام نوروز یادآور شد: برنامه های مختلف فرهنگی با همکاری مناطق دهگانه شهرداری تبریز و همچنین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در سطح شهر و عمارت شهرداری اجرا خواهد شد که در راستای ایجاد شور و نشاط نوروز در شهر اجرا می شود.
او همچنین از همکاری انجمن علمی جهانگردی دانشگاه تبریز در ایام نوروز خبر داد و گفت: طبق روال سال های گذشته با همکاری انجمن علمی جهانگردی دانشگاه تبریز از دانشجویان رشته جهانگردی به عنوان راهنمایان افتخاری در اتوبوس های تبریزگردی استفاده می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا با اشاره به فرا رسیدن ایام مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به منظور برگزار هرچه باشکوه‌تر انتخابات، تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات در مرحله دوم، همچون دوره‌های گذشته به منظور تأمین برق پایدار شعبات اخذ رأی همکاران این شرکت ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها، تمهیدات لازم برای ایجاد زمینه و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پر شورتر انتخابات انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: هدف صنعت برق حضور گسترده و بدون دغدغه مردم همیشه در صحنه پای صندوق‌های رأی گیری است.

فرج نیا با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی ناامن در برخی نقاط شهر ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث از مسئولین ستادها و نمایندگان نامزدها خواهشمند است از نصب نا ایمن بنرهای تبلیغاتی روی تیرهای برق و درحریم شبکه‌های برق خودداری کنند.

کد خبر 6097852

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟