Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ورناصری در گفتگو با خبرنگار مهر از ابلاغ توزیع ۱۰۰ هزارتن کنجاله سویا از امروز در سراسر کشور خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مجموعه تولیدکنندگان اعم از مرغداران و دامداران و براساس هماهنگی‌های انجام شده، ما امروز توزیع ۱۰۰ هزارتن کنجاله سویا را در سراسر کشور ابلاغ کردیم.

وی اضافه کرد: براین اساس هرکیلوگرم کنجاله سویا، تحویل از محل انبارهای شرکت پشتیبانی اموردام کشور، با قیمت ۲,۶۰۰ تومان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: همه تولیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها، بر مبنای آمار تولید و میزان جوجه ریزی نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

ورناصری با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز همه همکاران ما در سراسر کشور در ادارات کل پشتیبانی اموردام استان حضور دارند، گفت: هیچ کدام از سیستم‌ها و انبارهای شرکت در این ایام تعطیل نخواهد بود و نسبت به فروش و صدور حواله و تحویل کالا در تمام ایام تعطیلات اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنابراین تولیدکنندگان این امکان را دارند که در ایام تعطیلات نوروز نیز به ادارات کل ما در استان‌ها مراجعه و نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

به گفته ورناصری این اقدامات در راستای تأمین نیاز تولیدکنندگان و اصلاح شرایط قیمتی نهاده‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 4571345 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت پشتیبانی امور دام کنجاله سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود

سیاوش سلیمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن شیرخشک تولید می شود که با استمرار این روند پیش بینی می شود که تولید شیرخشک تا پایان سال به مرز ۳۰۰ هزارتن برسد.

او با بیان اینکه ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می شود، افزود: با احتساب تولید و مصرف، حداقل ۲۰۰ هزارتن شیرخشک باید به بازارهای هدف صادر شود.

سلیمی با بیان اینکه بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است، گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید، شیرخام بیشتری روانه کارخانجات شیرخشک می شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: با توجه به قیمت جهانی و پایه صادراتی گمرک، خواستار تعدیل نرخ هستیم، اما متاسفانه تاکنون توجهی به این موضوع نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن می رسد
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل