Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:10:25 GMT

توزیع 1000 سبد کالا به نیازمندان آستارا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۴۹۴

توزیع 1000 سبد کالا به نیازمندان آستارا آغاز شد

سرهنگ جهانبخش آرمان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی و دیگر اقلام غذایی با همکاری بازاریان و خیران بسیجی تهیه شد و تا پایان سال جاری توزیع می شود.
وی افزود: ارزش هر بسته غذایی حدود 2 میلیون ریال است و در آستانه مهرماه امسال نیز یکهزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم آستارا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: محرومیت زدایی از روستاهای گیلان جزو اولویت های سپاه است و این نهاد با کمک کمیته امداد امام (ره) در دو سال گذشته 33 واحد مسکن برای نیازمندان ساخته و 20 واحد دیگر در حال ساخت است.
سه هزار و 800 خانوار در آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

* 100 نفر در آستارا رایگان ویزیت شدند
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا؛ بختیار حیدرنیا مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آستارا روز دوشنبه گفت: امروز 100 نفر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای کانرود به صورت رایگان ویزیت شدند و در این طرح، هفت تیم از پزشکان متخصص زنان و اطفال، پزشکان عمومی، جراح عمومی، عوامل بهداشتی و تدارکات و پشتیبانی مشارکت کردند.
وی افزود: ارزش داروهای تجویز شده بالغ بر 15 میلیون ریال بود و در طرح ویزیت رایگان، اگر بیمار بنا به تشخیص پزشک معالج به عمل جراحی یا پیگیری درمان نیاز داشته باشد، ادامه درمان او رایگان انجام می گیرد.
به گفته حیدرنیا، از سال 1385 علاوه بر ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی در بیشتر روستاهای دورافتاده آستارا، با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، آموزش های بهداشتی رایگان به روستائیان ارائه می شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پزشک زنان شبکه بهداشت و درمان کمیته امداد امام کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

(تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • (تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی