Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@16:09:22 GMT

۶ نامزد رویداد شاخص هنر انقلاب معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۸۹۰

۶ نامزد رویداد شاخص هنر انقلاب معرفی شدند

دبیرهنری پنجمین جشن هنر انقلاب اسلامی، ۶ نامزد «رویداد شاخص هنر انقلاب» را معرفی کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجد الدین معلمی دبیر هنری پنجمین جشن هفته هنر انقلاب اسلامی؛ نامزدهای مهم‌ترین رویداد هنر انقلاب در سال ۹۷ را معرفی کرد.

بر اساس این خبر نمایندگان «رویداد شاخص هنر انقلاب» به ترتیب زیر اعلام شدند:

«خانه طراحان انقلاب اسلامی» به منظور طراحی و نصب آثار انقلابی به فراخور اتفاقات روز در میدان ولی عصر(عج) یکی از گزینه‌های کسب عنوان مهم‌ترین رویداد هفته هنر انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی حیاتی» به منظور راه اندازی هیئت هنر، جریان سازی و پرداخت نوآورانه در طراحی آثار تجسمی هیات مذهبی، مدیریت هیئت دانشگاه هنر که در جریان سازی و ترویج هنری عزاداری امام حسین(ع) نقش موثری داشته است و راه اندازی نشان موکب در زمینه طراحی کتیبه‌های مذهبی به عنوان یکی از نامزدهای دریافت این عنوان مطرح است.

«مجید شاه حسینی» به دلیل تولید مجموعه تلویزیونی «دوران»، مقایسه ۱۰ انقلاب بزرگ تاریخی و بررسی تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی به عنوان نامزد این بخش معرفی شده است.

همچنین «ایمان گودرزی» به منظور ساخت مجموعه منافقین «به نام خلق» و شفاف سازی در تاریخ انقلاب، «شهاب مرادی» به منظور تمرین آزاد اندیشی، فعالیت رسانه‌ای در زمینه سبک زندگی اسلامی و «محسن مقصودی» به دلیل تهیه کنندگی مجموعه «ثریا» که به موضوعات متنوع اقتصاد مقاومتی، سیاسی و فرهنگی روز می‌پردازد، به عنوان گزینه‌های مهم ترین رویداد هنر انقلاب در سال ۹۷ توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی معرفی شده‌اند. 

جشن هفته هنر انقلاب که با شعار«هنر متعهد به حقیقت» و به همت حوزه هنری برگزار می‌شود، به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی در تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ آغاز شده و در طول یک هفته ضمن مرور مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با هنر انقلاب و هنرمندان انقلابی و معرفی چهره سال هنر انقلاب، با نمایش فیلم‌ها، اجرای تئاترها، برگزاری کنسرت و نمایشگاه‌های تجسمی و... تا تاریخ ۲۷ فروردین ادامه می‌یابد. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هنر انقلاب هنر خانه طراحان طراحان انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس، وزیر آموزش عالی، علم و فناوری کشور زیمباوه و تعدادی از مسئولان اجرایی ‌نمایشگاه اینوتکس برگزار شد.

مهدی صفاری‌نیا، رئیس‌ پارک فناوری پردیس، در آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس گفت: در سطح جهانی، چند معیار اساسی برای تعیین سطح اکوسیستم فناوری وجود دارد، یکی از مهم‌ترین آنها، نیروی انسانی مستقر در مناطق فناوری،سطح دانش فنی و میزان دسترسی به بازار، چگونگی تامین مالی در اکوسیستم‌ها،  عملکرد ارزش اقتصادی زیست بوم و شبکه‌های ارتباطی فعال در زیست‌بوم است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری رویدادهای بین‌المللی در اکوسیستم فناوری، اتصال شرکت های دانش‌بنیان به فضاهای بین‌المللی فناوری است.

صفاری‌نیا تاکید کرد: در پارک فناوری پردیس، با برگزاری  رویدادهای بین‌المللی مختلف به دنبال ایجاد دسترسی بیشتر شرکت‌ها به فضاهای بین‌المللی فناورانه بوده‌ایم.

وی در پایان ادامه داد: به‌دنبال، افزایش فضا و حضور شرکت‌کنندگان بیشتری در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴ هستیم تا بتوانیم این نمایشگاه را به یکی از مهم‌ترین رویدادهای فناورانه منطقه تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • برگزیدگان رویداد دانشجویی و دانش‌آموزی «گیم‌تایم» معرفی شدند
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان