Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد ولی پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر گفت: دستگاه های اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفر، آمادگی لازم را برای استقبال از گردشگران در ایام نوروز دارا هستند و در این راستا امسال ظرفیت شهرستان به 150 هزار نفر شب اقامت رسید.
وی تصریح کرد: 30 واحد اقامتی شامل 9 هتل و 19 هتل آپارتمان و متل با ظرفیت 2 هزار و 500 تخت، یکصد واحد پذیرایی ، یکهزار و 150 خانه مسافر استیجاری با ظرفیت هفت هزار نفر شب اقامت و همچنین 21 مدرسه با ظرفیت 2هزار و 500 نفر به همراه 11 مرکز اطلاع رسانی و 5 دفتر خدمات مسافرتی آماده میزبانی از گردشگران در تعطیلات نوروزی سال جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: 3 واحد بوم گردی شهرستان با ظرفیت 50 نفر شب اقامت، نوروز امسال میزبان گردشگران خواهد بود و 3 واحد دیگر بوم گردی نیز در حال مراحل پایانی دریافت مجوزها لازم قرار دارند.
دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان نوشهر با اشاره به راه اندازی دبیرخانه این ستاد افزود: نوروز امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته برگزاری مراسم نوروزگاه شامل نوروزخوانی و نمایش آئین های سنتی در سه منطقه سی سنگان، آویدر و پارک نگین توسط گروههای هنری آغاز شده است.
وی از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر با حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور و عرضه محصولات صنایع دستی گوناگون کشور در نوروز و همچنین تورهای یکروزه شهرگردی خبر داد.
فرماندار نوشهر نیز در این جلسه نیز آماده شدن پل آبنمای ضلع جنوبی پل تخریب شده ماشلک واقع در کمربندی خبر داد و گفت: با وجود قول های داده شده از سوی مسئولان کشوری روند ساخت پل ماشلک طولانی شد و برای تسهیل عبور مسافران و اهالی منطقه پل جایگزین به صورت آبنما با امکانات شهرستان و با تلاش جهادی مسئولان آماده استفاده شد.
عبدالصمد صفرنژاد با اشاره به ثبت 2میلیون و 700 هزار نفر شب اقامت در نوروز 97 در شهرستان نوشهر خواستار نظارت بیشتر، خدمات دهی مطلوب و برخورد مناسب با میهمانان نوروزی در جذب گردشگران و همچنین آسایش مردم منطقه شد.
شهرستان گردشگر پذیر نوشهر با دارا بودن منطقه نمونه گردشگری سی سنگان، منطقه نمونه گردشگری و ساحلی سیترا، مجتمع گردشگری چلندر، سد خاکی آویدر و موزه مردم شناسی کندلوس سالانه پذیرای بیش از میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است و امسال حدود 10 میلیون نفر شب اقامت در این شهرستان ثبت شد.
1295/ 1602/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تعطیلات نوروز تعطیلات نوروزی دستگاه های اجرایی مدرسه موزه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح فرایند اجرای طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی گفت: امسال ۱۰۵۰ واحد بالای ۵۰ نفر را هدفگذاری کرده‌ایم که طرح طبقه بندی در آن‌ها عملیاتی شود.

علی حسین رعیتی فرد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته طرح تحولی را در وزارتخانه اجرا و مجموعه اقداماتی را پیگیری کردیم برای آنکه عدالت مزدی در کشور عملیاتی شود.

وی افزود: در انتهای سال ۱۴۰۱ آزمون مشاورین طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل را برگزار کردیم و برای نخستین بار انحصار را شکستیم. همه کسانی که در این حوزه تخصص داشتند را به این آزمون دعوت کردیم تا تعداد نفراتی که طراحی و مشاوره طرح طبقه‌بندی را انجام می‌دهند، در کشور گسترش بدهیم که خوشبختانه از این طریق بیش از ۱۶۰ نفر مشاور به مشاورین قبلی ما اضافه شد.

رعیتی فرد ادامه داد: سال گذشته نیز طرح تحولی را در وزارتخانه پیشنهاد دادیم که به موجب آن ۱۰۰۰ واحد بالای ۵۰ نفر کارکن ملزم شدند طرح طبقه بندی مشاغل داشته باشند تا عدالت مزدی رعایت شود. ‌

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر اساس ماده ۴۸ قانون کار، باید واحدهای بالای ۵۰ نفر مشمول طرح طبقه بندی مشاغل شوند؛ به همین منظور امسال اجرای طبقه بندی مشاغل در ۱۰۵۰ واحد را هدفگذاری کردیم.

به گفته وی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بنگاه‌ها موجب می شود کارگر با تجربه، ماهر و باسابقه با کارگری که تازه وارد و حداقل بگیر است، تفاوت هایی در حقوق و دستمزد داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر