Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان آران و بیدگل از آماده سازی ۲۱ مسجد برای برگزاری آیین معنوی اعتکاف در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام «سمیع الله مردان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: امسال ۲۱ مسجد میزبان برگزاری آیین معنوی اعتکاف در این شهرستان است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل اعتکاف را یکی از آیین های نبوی دانست و خاطر نشان کرد: ۵ مسجد ویژه برادران و 7 مسجد ویژه خواهران و 9 مسجد در دو بخش خواهران و برادران میزبان معتکفین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام مردان در ادامه اظهار داشت: امسال برای دومین سال پیاپی، یک اعتکاف دانش آموزی ویژه دانش آموزان دختر در مسجد محبین شهر نوش آباد برگزار خواهد شد.

 

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی برای بهره مندی بیشتر از این آیین معنوی تدارک دیده شده است گفت: امسال با توجه به تقارن لحظه تحویل سال نو با ایام البیض، برنامه های ویژه تحویل سال نو در کنار سفره هفت سین در کلیه مراکز میزبان اعتکاف شهرستان برگزار خواهد شد.

 

مردان افزود: اجرای طرح با قرآن در زلال اعتکاف و ختم جمعی قرآن و اصلاح صحت قرائت نماز در قالب این طرح، برپایی خیمه های معرفت، برگزاری گفتمان های دینی، قرائت ادعیه، سخنرانی های اخلاقی همراه با جلسات پرسش و پاسخگویی به مسائل شرعی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای معتکفین است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه اعتکاف همچون سایر آیین های مذهبی حرکتی خودجوش و مردمی است خاطر نشان کرد: هیچ برنامه ای در مجموعه جامعه اسلامی بدون مدیریت امکان پذیر نیست و مسؤولیت هماهنگی و نظارت بر این آیین معنوی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی نهاده شده است.

 

حجت الاسلام مردان با بیان اینکه امسال براي سومین سال پیاپی نام نويسي اعتکاف به صورت رسمي از طريق سامانه اعتکاف استان اصفهان انجام می شود گفت: امکان ثبت نام اینترنتی برای همه متقاضیان به صورت متمرکز از طریق سامانه عاکفین به نشانی akefin.com فراهم است.

 

وی افزود: همچنین در صورت مراجعه حضوری متقاضیان به مساجد، کليه رابطان مساجد از طريق صفحه کاربري مسجد وارد اين سامانه شده و اطلاعات کليه معتکفين را در آن ثبت می کنند./

 

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری دیدار با مراجع مراجع نشست خبری ایام نوروز خبرگان محمد جواد ظریف اعتکاف در آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف مراسم اعتکاف اعتکاف آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. به دنبال تایید صلاحیت متقاضیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یکم اردیبهشت، دوشنبه سوم اردیبهشت در فرابورس ایران مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه برگزار و در نهایت به صورت رسمی این مقدار از سهام این دو باشگاه به متقاضیان واگذار شد.

دریافت 109 MB

خبرنگار: نیما علیپور / تصویربردار: یزدان قربانی، اسماعیل گلرخ / تدوینگر: محمدرضا زمانیان

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر