Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا افشار در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حقوق، اضافه کار و مزایای بیمارستان هیچ ربطی به درآمدها ندارد، اظهار داشت: این درآمدها اگر وصول نیز بشود ابتدا باید به حساب خزانه و سپس به دانشگاه واریز شود و گره زدن حقوق و مزایای پرسنل به معوقات سازمان تأمین اجتماعی نوعی فرار رو به جلو از سوی برخی مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عدم پرداخت بدهی و معوقات پرستاران موضوعی سراسری است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی قریب ۱۵ هزار میلیارد از وزارت بهداشت بابت طرح تحول نظام سلامت و ۲۰ هزار میلیارد تومان از کارفرمایان مطالبه دارد که به دلایل شرایط اقتصادی حاکم امکان وصول آنها وجود ندارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی منطقه کاشان با بیان اینکه ۹۶ درصد درآمد سازمان از محل وصول حق بیمه است، ابراز داشت: شرکت‌های عظیمی که عمدتاً دولتی و یا وابسته به دولت است به دلیل شرایط اقتصادی حقوق کارمندان را پرداخت و در مورد پرداخت حق بیمه کوتاهی می‌کنند.

وی ضمن اشاره به بدهی طلب سازمان تأمین اجتماعی از دولت بیان داشت: درگیر کردن اذهان عمومی نسبت به پرداخت معوقات امر درستی نیست و این در حالی است که فقط شهرستان کاشان با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کند و بر همین اساس این کار نوعی بداخلاقی محسوب می‌شود.

افشار با بیان اینکه طی روزهای اخیر دانشگاه علوم پزشکی کاشان به تازگی ۱۰ میلیارد تومان وصولی داشته است، گفت: این میزان وصولی در کدام قسمت‌ها پرداخت شده که هیچ پرداخت معوقاتی صورت نداشته است در حالی که در برخی استان‌ها سه هزار میلیارد تومان معوقه دارد و به نظر می‌رسد دانشگاه با این روند قصد دارد تا با استفاده از این فضا دریافت فرانشیز را عملیاتی کند.

کد خبر 4571441

منبع: مهر

کلیدواژه: پرستار سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی علیرضا افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود