Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@20:47:36 GMT

جزییات درگیری های مسلحانه در مرز بانه

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۷۸۶۵

حوادث رکنا: فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مسلحانه متجاوزان مرزی با مرزبانان بانه که چندین ساعت به طول انجامید و یک گروهبان در آن به شهادت رسید، خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار کیومرث شیخی اظهار کرد: شب گذشته ماموران حین پایش و مراقبت از مرزها، با متجاوزان مرزی مسلح در منطقه هنگ مرزی بانه درگیر شدند و مرزبانان غیرتمند و شجاعانه با آنان مقابله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان ضمن تحمیل تلفات فراوان بر متجاوزان موفق شدند، از نفوذ آنان جلوگیری کنند که در نهایت تعدادی از متجاوزان با استفاده از شرایط بد آب وهوایی و پوشش جنگلی به سمت خاک کشور مقابل گریختند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان، اعلام کرد: در این درگیری گروهبان یکم ابوذر حمزه کرد خوردی، با وصف اینکه در مقابل متجاوزان مرزی با رشادت مقتدرانه ایستادگی کرد، از ناحیه پای راست گلوله خورده و به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار کیومرث شیخی در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والا مقام خاطرنشان کرد: مرزهای استان کردستان در کنترل کامل مرزبانان است و با شدت هر چه تمام‌تر از حریم مرزی حراست و پاسداری می‌کنیم و اجازه هرگونه تحرک و تجاوز مرزی را نخواهیم داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث استان کردستان مرزبانی شهادت درگیری مسلحانه مرزبانان عکس فیلم شهرستان دختر ماه رسیدگی پرونده تهران مصدوم بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه دربارهٔ فیلم درگیری و تیراندازی امشب در زاهدان به فارس اعلام کرد: طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن با هم در خیابان کوثر، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد.

نیرو‌های بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند. 

همچنین تصاویری از پرواز پهپادها در آسمان زاهدان منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه شهید شد
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید