Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:38:58 GMT

عضو مجلس خبرگان: انتقال آب خزر به سمنان تحقق نمی یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۸۵۰۲

عضو مجلس خبرگان: انتقال آب خزر به سمنان تحقق نمی یابد

ساری ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان غیرکارشناسی است و این طرح تحقق نمی یابد.

به گزارش ایرنا ؛ آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه در نشست خبری در بابل افزود: طرح انتقال آب دریای خزر هزینه سنگینی را برای مردم و کشور به بار خواهد آورد و از طرف دیگر دستاورد چندانی برای کشور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در شرایط فعلی هزینه انتقال آب دریای خزر باید در معیشت و کنترل تورم سرمایه گذاری شود و اجرایی شدن این طرح توجیهی ندارد.
وی ادامه داد: به لحاظ حقوقی کشورهای حاشیه در یای خزر به انتقال آب خزر معترض خواهند شد و ما نباید هزینه بیهوده را به مردم و کشور تحمیل کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان باید برای مدیریت به میدان بیایند و با استفاده از تجارب مدیران باسابقه و سن بالا زمینه تحول و پویایی را در کشور فراهم کنند .
آیت الله توکل ادامه داد: امروز تجربه به تنهایی در مدیریت اثرگذار نیست بلکه تلفیقی از تجربه و جوانی می تواند برای کشور مفید باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ما به هیچ عنوان مخالف هنر و کنسرت نیستیم بلکه کنسرتی که به گناه آلوده شود و در آن کشف حجاب باشد مخالف هستیم .
وی بیان کرد: نیاز اصلی جوانان امروز شغل، ازدواج و مسکن است و تحقق این خواسته ها برای جوانان شادی آفرین است.
توکل ادامه داد: عده‌ای به شعار خود را طرفدار جوانان معرفی می کنند و در عمل برای حل مشکلات جوانان اقدامی انجام نمی دهند و خدماتی که دولت به همه جوانان ارائه می دهد به نام خود ثبت می کنند.
7343/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عضو مجلس خبرگان رهبري بابل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف برزگر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلاچای با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری نشانگر اهمیتی است که معظم له به نقش و جایگاه کارگران در تولید و اقتصاد کشور دارد.

وی توجه به جایگاه کار و کارگر را در اسلام با اهمیت توصیف کرد و گفت: بی شک تحقق شعار سال در گرو عزم جدی جامعه کارگری امکان پذیر است.

حجت الاسلام برزگر در ادامه با اشاره به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به پاکستان و امضای قرارداد همکاری میان دو کشور آن را راهبردی و در راستای تأمین منافع و مصالح دو کشور همسایه دانست.

امام جمعه موقت کلاچای با اشاره به آغاز برداشت محصول برگ سبز چای و لزوم حمایت دولت از چایکاران تصریح کرد: معتقدم قیمت برگ سبز چای باید متناسب با نرخ تورم سالانه افزایش یابد.

وی اضافه کرد: این شرایط موجب می‌شود تا چایکاران با رغبت مضاعف وارد عرصه کشاورزی شوند.

حجت الاسلام برزگر همچنین در ادامه مطالبی در خصوص نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراها و دوازدهم اردیبهشت هفته معلم ارائه کرد.

کد خبر 6089077

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد