Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید متانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: از شب گذشته ( یک شنبه ) 2 پایگاه در محور گدوک و ارفع ده مستقر شد تا نیروهای هلال احمر بتوانند به مسافرانی که گرفتار برف شده اند، خدمات ارائه دهند.
وی با اعلام اینکه 3 دستگاه خودرو آمبولانس با یک دستگاه ست نجات برای امدادرسانی به مسافران به کارگیری شد، گفت که در این پایگاه ها 20 نفر از عوامل امداد و نجات مستقر و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با بیان اینکه امدادگران هلال احمر از شب گذشته تاکنون به امدادرسانی و عملیات بستن زنجیر چرخ 112 خوروپرداخته اند، افزود: همچنین در پی بارش برف به 18 مسافر در راه مانده در این شهرستان اسکان داده شد.
متانی با اعلام اینکه از صبح امروز با بحث آبگرفتگی منازل در شهر زیراب مواجه بوده ایم، گفت: 60 نفر از عوامل امداد و نجات به افرادی که منازل آنها دچار آبگرفتگی شده است، خدمات ارائه داده اند.
وی با اشاره به اینکه شدت آبگرفتگی منازل در زیراب به حدی بود که تیم هایی از شهرستان قائمشهر و فریدونکنار به این شهرستان اعزام شده اند، گفت که بیشترین آبگرفتگی در مناطق 17 شهریور، بالازیراب ، سرخ کلا و چند جای دیگر از شهر زیراب بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه کمک رسانی به منازلی که دچار آب گرفتگی شده اند را 62 مورد اعلام کرد .
از شب گذشته علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا که در بعضی مناطق تا 12 درجه گزارش شده، بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات مازندران همچنان در حال باریدن است.
پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد.
7334/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف خدمت رسانی به مردم رئیس جمعیت هلال احمر سیل مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر

بارش باران قبل از ظهر امروز در دزفول آغاز شد و پس از گذشت ساعتی از آغاز بارش‌ها خیابان‌های این شهر درگیر آبگرفتگی‌های شدید شدند.

آب باران با ارتفاع زیادی در خیابان‌ها جاری شد و خودرو‌های بسیاری در این آبگرفتگی‌ها گرفتار شدند.

حجم آب جاری شده در خیابان‌ها به حدی بود که خودرو‌های گرفتار شده قادر به حرکت نبودند.

پس از پایان بارندگی که طبق اعلام هواشناسی ایستگاه هواشناسی صفی آباد دزفول تا ساعت دو بعد از ظهر ۹۹/۵ میلیمتر باران ثبت شد، نیرو‌های تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی با نفربر‌ها و تجهیزات خود به کمک مردم آمدند که در ادامه تصاویری از این امدادرسانی را مشاهده می‌کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی