Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در این آئین گفت: کمبود این واحد آموزشی در استان احساس می‌شد و این مرکز می‌تواند زمینه‌ ارتباط بین صنعت و دانشگاه را فراهم کند.
رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی منطقه جنوب کشور نیز در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: چهار شرکت تابعه آب و فاضلاب شهری، روستایی، شرکت توزیع برق و اداره کل امور آب استان دوره های کوتاه مدت و بلند مدت خود را بصورت تخصصی در این مرکز برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرداد حیدری اظهار داشت: 50 هزار نفر ساعت حداقل ظرفیت آموزشی کارکنان صنعت آب و برق استان است.
وی افزود: در حال حاضر حداقل ظرفیت آموزشی پوشش داده شده 17.5 درصد است که با افتتاح این واحد در سال آینده به 50 درصد ارتقا می باید.
حیدری بیان کرد: 2 ماموریت اصلی این مرکز، آموزش کارکنان طبق استانداردهای وزارت نیرو و نیز برقراری ارتباط بین اساتید دانشگاهی و شرکت های آب و برق استان است.
وی تصریح کرد: علاوه بر رشد و ارتقای کارکنان صنعت آب و برق استان می توان نخبگان، اساتید و دانشجویان را جذب این مرکزآموزشی و پژوهشی کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین افتتاحیه گفت: با شروع به کار این نمایندگی بیشتر دوره های آموزشی در حوزه های مختلف اداری و غیراداری رشد خواهد کرد.
راهزادی افزود: صرفه جویی در وقت، پیشگیری از خطرات احتمالی جاده ای، سرعت بخشی به برگزاری دوره های مختلف آموزشی و ایجاد اشتغال از مهمترین فواید راه اندازی این دفتر در یاسوج است.
وی با اشاره به اینکه شرکت های تابعه وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد برای شروع به کار این دفتر در یاسوج آمادگی دارند، بیان کرد: راه اندازی این مرکز آموزشی و پژوهشی می تواند گام بلندی برای توسعه استان در آینده ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از سال های قبل تاکنون برای برگزاری دوره های آموزشی، شرکت های تابعه وزارت نیرو مجبور به حضور در شیراز و یا استان های همجوار دیگر بودند.
راهزادی عنوان کرد: آموزش رکن اصلی یک شغل محسوب می شود و کار اصلی این مجتمع، ارائه آموزش های نوین و منظم به فراگیران است.
وی با اشاره به استفاده از جوانان برای برگزاری دوره های آموزشی، یادآور شد: این مرکز آموزشی و پژوهشی توان برگزاری دوره های مختلف برای سایر دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان و نیز بخش خصوصی را دارد.
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به وجود 2 مجتمع بزرگ آموزشی فارس و خوزستان و سختی گرفتن مجوز، گفت: با رایزنی های استاندار و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد مجوز این واحد آموزشی به طور ویژه از وزیر نیرو گرفته شد.
سید علی لدنی‌نژاد افزود: انتظار می رود با تلاش بیشتر این مرکز به مجتمع آموزش عالی ارتقا یابد.
شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد آب منطقه‌ای ، توزیع نیروی برق استان، آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی استان است که در حیطه وظایف محوله از سوی وزارت نیرو در امر خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌ کنند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 723 هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، 17 بخش و یکهزار و 670 روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.
/6110/9928
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایجاد اشتغال برق شهری و روستایی صنعت کهگیلویه و بویراحمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی