Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:03:26 GMT

مرکز نوآوری و شتابدهی تخصصی سینمای ایران ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۸۷۷۳

مرکز نوآوری و شتابدهی تخصصی سینمای ایران ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی سینمایی ایران درهای ورود نوآوری و فناوری به هنر- صنعت سینما است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با ایجاد بازارهای جدید مانند وب سری‌ها، سینمای دیجیتال، انیمیشن و تولید محتواهای جدید، گردش ۲۶۰ میلیارد تومانی صنعت سینما را به رقم ۴ تا ۵ هزار میلیاردی آن نزدیک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی افزود: با ایجاد نخستین مرکز نوآوری و شتابدهی سینمای ایران به موضوعاتی همچون سریال‌های اینترنتی، سریال‌های شبکه خانگی و انیمیشن و بهره گیری و به وجود آوردن استارتاپ های حوزه هنر-صنعت سینما پرداخته می‌شود.

وی هدف از امضای این تفاهم نامه را حمایت از تأسیس مرکز نوآوری و شتابدهی سینمایی ایران با مأموریت فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان، جذب شتابدهنده ها، استارت آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان به این صنعت عنوان کرد.

کد خبر 4571521 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز کرمی بنیاد سینمایی فارابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی