Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاووش پور در خصوص اظهارات جعفرزاده در رابطه با بازداشت برخی مدیران گفت: هرجا که فسادی وجود داشته باشد برای آن پرونده قانونی شکل می‌گیرند و فرقی بین مدیر و افراد عادی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد سیاوش‌پور» امروز(دوشنبه، ۲۷ اسفند) در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن اجتماعات استانداری با انتقاد از اظهارات جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص شیوه اطلاع‌رسانی از دستگیری برخی از مدیران اجرایی پیش از اثبات جرم گفت: این جلسه مربوط به توسعه و برنامه‌ریزی بوده و طرح برخی مباحث و جهت‌گیری‌ها در خصوص دستگیری برخی افراد که سنخیتی با جلسه ندارد، درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به تلاش دستگاه قضا در برقراری عدالت و برخورد با مجرمان از برخی نقدهای غیرمنصفانه در خصوص دستگاه قضایی انتقاد کرد و افزود: پذیرفتنی نیست که یک نماینده مجلس در جلسه‌ایی رسمی دستگاه قضایی را در مورد کسی که مورد اتهام قرار گرفته و بازداشت‌ شده، مورد نقد قرار می‌دهد.

 

وی با اشاره به طرح برخی مباحث در خصوص ترس دستگاه‌های اجرایی از برخورد دسنگاه قضایی و توقف بسیاری از فعالیت‌ها، گفت: اینکه مدیران اجرایی از روی ترس کاری انجام نمی‌دهند باید تبیین شود که منظور آن‌ها از ترس چیست.

 

سیاوش‌پور ادامه داد: گیلان در برنامه‌ریزی و تفکر با وجود نیروی انسانی توانمند و با استعداد در رتبه‌های نخست کشوری قرار دارد اما در اجرای طرح‌ها و ایده‌ها عقب مانده و مدیران آن انگیزه‌ای برای تحقق ایده‌ها و اندیشه‌ها ندارند.

 

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی همیشه پای‌کار بوده و حامی توسعه و پیشرفت استان است تاکید کرد: از انجام هیچ کاری برای رفع موانع و سرعت بخشیدن به توسعه استان دریغ نمی‌کنیم و خود و معاونان این دستگاه آماده شرکت در هر جلسه‌ای که مدیران دستگاه اجرایی نیازمند حمایت هستند، هستیم.

 

رئیس کل دادگستری گیلان برخورد با فساد را وظیفه دستگاه قضایی دانست و بیان کرد: هرجایی که فساد وجود داشته باشد برای آن پرونده قانونی شکل می‌گیرند و فرقی بین مدیر و افراد عادی نیست. نقد نماینده مجلس به دستگاه قضا در خصوص مدیران بازداشت‌ شده غیرمنصفانه است و من نمی‌پذیرم.

 

وی با بیان اینکه نماینده مجلس قبل از طرح این مباحث در جلسه‌ای غیرمرتبط بهتر بود با دستگاه قضا مشورت تا موارد اعلام می‌شد تصریح کرد: چنین برخوردی از نماینده مجلس که یکطرفه دستگاه قضا را نقد کرده و زیرسوال می‌برد غیرقابل انتظار است.

 

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان دیدار با مراجع بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری محمد جواد ظریف مراجع امام جواد امام جواد ع ایام نوروز بازداشت مدیران نماینده مردم رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ناصر کنعانی با انتشار تصاویری از بازداشت و سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به خاطر حمایت از مردم فلسطین، عنوان کرد: اخبار منتشر شده درباره سرکوب گسترده و بازداشت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به خاطر حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت آمیز حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که باعث ابراز نگرانی افکار عمومی در سراسر جهان شده است.

وی در این خصوص عنوان کرده است: ضروری است که دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات خود در زمینه حقوق بشر، آزادی بیان و برگزاری تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها را تضمین کرده و به مطالبات قانونی و حقوق آنها احترام بگذارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: نقش حمایتی و اصلی دولت آمریکا در نسل‌کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی با ایجاد جو خفقان و ساکت کردن معترضان، پاک نخواهد شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و تعداد دیگری از دانشگاه‌های آمریکا در روز‌های اخیر شاهد برگزاری اعتراضات در مخالفت با جنگ غزه بوده است. در همین زمینه نیز پلیس نیویورک از دستگیری بیش از ۱۳۰ نفر در پی تظاهرات در محوطه دانشگاه نیویورک خبر داد.

در همین خصوص اداره پلیس نیویورک اعلام کرد که ۱۳۳ نفر به صورت شبانه دستگیر شده و بعد از صدور احضاریه دادگاه، آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!