Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین تمرین تیم بزرگسالان پدیده شهرخودرو، شاگردان یحیی گل‌محمدی، تولد سرمربی خود را جشن گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو، آخرین تمرین شاگردان گل‌محمدی صبح امروز در زمین تمرینی منزل‌آباد مشهد در شرایطی برگزار شد که بازیکنان پدیده شهرخودرو، تولد سرمربی خود را جشن گرفتند و او را سورپرایز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تمرینات پدیده شهرخودرو بعد از برگزاری آخرین جلسه تمرینی در سال ۹۷، به مدت ۵ روز تعطیل شد و شاگردان گل‌محمدی رهسپار تعطیلات نوروزی شدند.

 

پدیده شهرخودرو در نخستین بازی خود در سال ۹۸، باید در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، روز جمعه، نهم فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف پارس جنوبی جم برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پدیده تمرین پدیده باشگاه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد

در حالی که صحبت از توافق یحیی گل‌محمدی با زنوزی بود، مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد!

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت در بازی یا بازی های پیش رو انتخاب کردند. این اقدام می‌تواند مقدمه‌ای بر آمدن یحیی در پایان فصل باشد. همچنین احتمال کنارگذاشتن برخی از ستاره‌های فعلی تراکتور مثل عبدی، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی در پایان فصل نیز بسیار قوی است.

تراکتوری‌ها که به‌دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند. احتمال اینکه مطهری تا پایان فصل سرمربی بماند، زیاد است.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت. احتمالا او از امیر قلعه‌نویی اجازه لازم را گرفته است. 

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)