Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:31:15 GMT

توزیع روزانه 120 تن گوشت قرمز و سفید در تعاونی‌های یزد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۳۰۳

توزیع روزانه 120 تن گوشت قرمز و سفید در تعاونی‌های یزد

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان یزد گفت: توزیع گوشت از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و تقریبا روزانه به میزان 20 تن در واحدهای تعاونی کارمندی، کارگری و فروشگاه‌های بزرگ در سراسر استان توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به سهمیه 145 تنی گوشت قرمز در نظرگرفته شده برای استان یزد گفت: توزیع این میزان گوشت از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و تقریبا روزانه به میزان 20 تن در واحدهای تعاونی کارمندی، کارگری و فروشگاه‌های بزرگ در سراسر استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: امروز نیز 20 تن گوشت منجمد و گوشت گرم گوساله در 18 واحد تعاونی کارمندی، کارگری و فروشگاه‌های بزرگ در سطح یزد توزیع می‌شود و این روند به صورت روزانه در مرکز استان و شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.   معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن تجارت استان یزد عنوان کرد: توزیع مرغ تنظیم بازار نیز به میزان زیادی و به قیمت حداکثر 13 هزار تومان روزانه حدود 100 تن در فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.   افشارپور در خصوص توزیع میوه تنظیم بازار نیز گفت: حدود 900 تن پرتقال و 540 تن سیب برای این ایام تا پایان سال در نظر گرفته شده است که توزیع آن از در مراکز میوه فروشی، مراکز تعاون روستایی و مرکزهای تعیین شده توسط شهرداری از امروز صبح در سراسر استان آغاز شده است.   وی با اشاره به قیمت میوه تنظیم بازار ادامه داد: پرتقال تامسون به قیمت سه هزار و 500 تومان، پرتقال والنسیا به قیمت چهار هزار و 500 تومان و سیب به قیمت هر کیلو 6هزار و 200 تومان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.   معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان با بیان اینکه 10 هزار تن شکر تنظیم بازر نیز برای استان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تاکنون پنج هزار تن از این میزان شکر به صورت حواله بین واحدهای صنفی، صنعتی و تولیدی توزیع شده است و 500 تن شکر نیز از فردا به قیمت سه هزار و 300 تومان برای مصرف عموم در فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود.   انتهای پیام/  

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید