Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش براي دومين بار در سال 97 با حضور در ميز خدمت به مشکلات شهروندان رسيدگي کرد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، دکتر غلامحسين مظفري جمعه 24 اسفند براي دومين بار در سال جاري با حضور در مصلاي کيش و ميز خدمت به مشکلات شهروندان و مراجعان رسيدگي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نشست، جمعي از معاونان سازمان نيز حضور داشتند و شهروندان از نزديک با مسئولان کيش در خصوص مسائل و مشکلاتشان گفت و گو کردند.
دکتر مظفري در اين نشست با ابراز خرسندي از حضور در جمع شهروندان جزيره کيش گفت: پاسخگويي به شهروندان و رسيدگي به مشکلات آنان وظيفه همه مسئولان است و در اين ديدار بيشترين مشکلات مراجعه شده در حوزه اشتغال، اسکان و موضوعات حقوقي است که البته مشکل اشتغال موضوع همه کشور است و در تلاش هستيم در جزيره کيش با بهره گيري از فرصت هاي موجود در بخش خصوصي اين مشکل را رفع کنيم.
وي افزود: بسياري از مراجعان خواستار اشتغال در سازمان منطقه آزاد کيش هستند که در شرايط کنوني با توجه به حجيم شدن بدنه سازمان امکان اشتغال در سازمان وجود ندارد اما جزيره کيش به سبب شرايط و ماموريت محوله نبايد اين وضعيت را داشته باشيم لذا وظيفه داريم با احياء ظرفيت ها در زمينه اشتغال نيروها بر اساس توانمندي، تخصص وتجربه شرايط بهتري مهيا کنيم.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش تاکيد کرد: دغدغه اشتغال شهروندان براي ما بسيار مهم است و با وجود محدوديت ها تلاش مي کنيم شرايط بهتري در حوزه اشتغال و مسکن فراهم کنيم. در اين زمينه با توجه به ميزان هزينه هاي جاري زندگي در جزيره کيش مي توانيم تمهيداتي فراهم کنيم که بخشي از شاغلان در کيش با ايجاد مجتمع هاي مسکوني و اقامتي در مناطق نزديک به کيش مانند بندر آفتاب که کم هزينه تر هستند اسکان داده شوند.
گفتني است بيش از 150 نفر از شهروندان در آخرين ميزخدمت مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش درسال 97 با دکتر مظفري و معاونانش ديدار و گفت و گو کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان