Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيات مديره بانک ملي ايران با بيان اين که کشور ما در يک جنگ تمام عيار اقتصادي به سر مي برد، گفت: اعمال محدوديت ها و تحريم ها از سوي دشمنان عليه جمهوري اسلامي ايران، در جهت کاستن قدرت و توان ماست و در اين شرايط، کارکنان بخش اقتصادي و بانکي به مثابه رزمندگان خط مقدم عليه اين جنگ اقتصادي قلمداد مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، محمود شايان در جمع مديران و کارکنان بانک ملي استان مازندران، وظيفه کارکنان سيستم بانکي به ويژه بانک ملي ايران را در اين شرايط بسيار خطير برشمرد و اظهار کرد: همه بايد تلاش کنيم تا آثار منفي اين تحريم ها به حداقل کاهش يافته و اين تهديد به فرصت تبديل شود.
وي افزايش رضايتمندي مردم از خدمات بانک ملي ايران، کمک به فعالان اقتصادي، توانمند سازي بخش توليد و صنعت در جهت حفظ و ايجاد اشتغال و کمک به رونق توليد از طريق تامين سرمايه در گردش مورد نياز واحدها را راه حل هايي موثر در شرايط فعلي اعلام کرد و گفت: همکاري، تعامل و هماهنگي بانک مرکزي و سيستم بانکي مهمترين عامل شکست تحريم هاي ظالمانه عليه کشورمان است.
شايان با تقدير از تلاش هاي همه مديران و کارکنان بانک ملي استان مازندران براي جذب خوب منابع و کاهش نرخ تمام شده پول، اين نتيجه را نشان دهنده وجود يک طرح و برنامه منسجم عنوان کرد و افزود: اقتصاد ما بانک محور و نظام بانکي ما نيز شعبه محور است، لذا تلاش و مجاهدت مديران و کارکنان شعب باعث تقويت و موفقيت مجموعه بانک است.
عضو هيات مديره بانک ملي ايران، کاهش مطالبات معوق با استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود، توجه به ذخاير اخذ شده در مطالبات معوق، توجه به بحث جذب منابع به ويژه منابع ارزان قيمت، توسعه بانکداري الکترونيک، جانمايي مجدد دستگاه هاي خودپرداز، استفاده از ابزارهايي نظير اعتبارات اسنادي داخلي، ضمانتنامه و خريد دين، توجه به خلاقيت، نوآوري و ريسک پذيري از سوي کارکنان و جلب رضايت حداکثري مشتريان را در راس اهداف بانک اعلام کرد.
در ادامه اين نشست که فريدون رشيدي و عباس پيروزي، روساي ادارات کل اعتبارات و بررسي طرح ها نيز در آن حضور داشتند، علي موسوي زاده مدير امور اعتباري بانک ملي ايران هم بر ضرورت رعايت بهداشت اعتباري توسط کارکنان و همچنين توجه به سياست هاي اعتباري بانک تاکيد کرد.
خانعلي رشيدي رئيس اداره امور شعب استان مازندران بانک ملي ايران نيز در ابتداي اين نشست گزارشي از عملکرد اين اداره امور شعب ارائه کرد و در پايان پانل پرسش و پاسخ برگزار شد.
عضو هيات مديره بانک ملي ايران در ادامه سفر خود به استان مازندران، به شعبه مرکزي بابلسر رفت و پس از بازديد از بخش هاي مختلف، با مسئولان و کارکنان اين شعبه ديدار و گفت و گو کرد.
شايان همچنين در بازديد از دو واحد توليدي و صنعتي در جاده قديم آمل و شهرک صنعتي بابل (بندپي)، بر لزوم حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي در قالب تامين سرمايه در گردش موردنياز در شرايط تحريم تاکيد کرد.
شرکت نورد فولاد شمال و گروه توليدي کاريز ماتک، دو واحد توليدي و صنعتي مورد بازديد عضو هيات مديره بانک ملي ايران بود.
وي همچنين با مدير مجتمع تفريحي توريستي ميزبان ديدار کرد و از نزديک در جريان برنامه و طرح توسعه اين مجتمع قرار گرفت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به کار و کارگر، تاکید کرد: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تاکید شده تا جایی که پیامبر (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت مقام کارگر به خصوص در چرخاندن چرخ اقتصاد و تولید کشور، گفت: «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی امروز جامعه هستند.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران بیان کرد: گذاشتن دست کارگر در دست کارفرما و حل مشکلات تولید و قشر کارگر و کارفرما از سوی دولتمردان یکی از راه‌های رونق تولید است.

نظری به سند تحویل آموزش و پرورش و همچنین هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری هم اشاره کرد و گفت: معلم محور تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش است چرا که همه تحولات از تلاش معلمان امکان پذیر می‌شود.

وی در ادامه به سفر هفته گذشته هیأت دولت به استان سمنان و همچنین حضور رئیس جمهور در شهرستان شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان مصوبات و اعتبارات این سفر را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که یک سوم مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان سهم شهرستان شاهرود بوده است، بیان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستانی برای تحقق این مصوبات گام‌های اساسی برداشته و پیگیری خوبی را انجام دهند.

نظری گفت: مسئولان همچنین مردم را در جریان پیگیری‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور آگاه کنند زیرا این امر به امید افزایی منجر می‌شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان به خصوص آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به ترویج فرهنگ پهلوانی و باستانی شد و افزود: ورزش باستانی باید از مدارس معرفی و ترویج شود.

کد خبر 6089182

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است