Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعباس ترکی دادستان نظامی تهران اظهار کرد: به دنبال انتشار ویدیویی از ضرب و شتم یک شهروند توسط مأمور پلیس راهور ناجا در سطح شهر تهران، دادستان نظامی به عنوان مدعی العموم وارد این موضوع شد و در ارتباط با این حادثه پرونده‌ای در دادسرای نظامی تهران تشکیل و متهم پس از تحقیقات اولیه با قرار تأمین روانه بازداشتگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افسر راهور ناجا که مسئول گشت بوده نیز بر اساس تبصره ماده ۲۹ قانون آئین دادرسی کیفری به دلیل عدم نظارت بر نیروی وظیفه تحت امر خود، به اتهام فراهم کردن موجبات بدبینی نسبت به راهور، به دادسرای نظامی احضار و از نامبرده نیز تحقیق به عمل آمده و قرار تأمین متناسب برای وی صادره شده است.

غلامعباس ترکی همچنین گفت: شهروندی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته تاکنون شناسایی نشده و چون پرونده شاکی خصوصی ندارد، به لحاظ جنبه عمومی جرم، اتهام فراهم کردن موجبات بدبینی نسبت به پلیس راهور متوجه متهم اصلی است و به وی تفهیم شده است.

وی اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ با دعوت از خانم راننده و قاضی پرونده طی تماس تلفنی موضوع را پیگیری کرده اند و نامبرده اعلام کرده که شکایتی از متهم ندارد.

دادستان نظامی استان تهران خاطر نشان کرد: عمل بد یک نفر را نباید به پای کارکنان خدوم و پرتلاش پلیس راهور که همواره به خصوص ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، وظایف و مأموریت‌های سخت و پرمشقتی را برعهده دارند، نوشت و بی تردید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از مأموران نیروی انتظامی در اجرای وظایف قانونی شان حمایت می‌کند.

گفتنی است که این حادثه در عصر روز بیست و پنجم اسفند ماه در مسیر شرق به غرب اتوبان نیایش رخ داده و متهم اصلی از زمان وقوع حادثه تا احضار، در بازداشت انضباطی نیروی انتظامی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 98 دادسرای نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف